Red Bull Mobile będzie działał jako marka w P4

Red Bull Mobile będzie działał jako marka w P4

Red Bull Mobile będzie działał jako marka w P4
Źródło zdjęć: © Red Bull Mobile
25.07.2011 14:46, aktualizacja: 25.07.2011 15:35

Red Bull Mobile będzie działał w P4. Dostępna będzie oferta zarówno abonamentowa z telefonami, jak i prepaid - wynika z informacji Telepolis.pl.

Co najważniejsze, Red Bull Mobile nie będzie MVNO. P4 będzie wykorzystywało tę markę i korzystało ze wsparcia marketingowego producenta energetyku. Red Bull zapewni także treści oraz będzie odpowiadał w całości za swój mobilny portal z informacjami o organizowanych wydarzeniach i sponsorowanych sportowcach.

Obraz
© (fot. Red Bull Mobile)

- Szczegóły oferty Red Bull Mobile zostaną ujawnione 6. sierpnia podczas Red Bull X-Fighters w Poznaniu. Szeroka dostępność planowana jest na wrzesień - mówi Telepolis.pl Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing.

Startery prepaid powinny być w większości dostępne tam, gdzie do tej pory można było kupić Play Fresh. Budowa sieci dystrybucji trwa. Oferta abonamentowa będzie sprzedawana przez salony Play, ma być wyróżniona oddzielnym stojakiem lub meblem.

Dobrzyński nie chciał ujawnić szczegółów oferty. Powiedział tylko, że w wersji abonamentowej będzie skierowana do klientów wydających na telefon trochę więcej niż średnia i nie należy oczekiwać opcji za 2. zł, ale też nie będzie ona przesadnie droga.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)