Red Bull Mobile będzie działał jako marka w P4
Red Bull Mobile będzie działał w P4. Dostępna będzie oferta zarówno abonamentowa z telefonami, jak i prepaid - wynika z informacji Telepolis.pl.
Co najważniejsze, Red Bull Mobile nie będzie MVNO. P4 będzie wykorzystywało tę markę i korzystało ze wsparcia marketingowego producenta energetyku. Red Bull zapewni także treści oraz będzie odpowiadał w całości za swój mobilny portal z informacjami o organizowanych wydarzeniach i sponsorowanych sportowcach.
- Szczegóły oferty Red Bull Mobile zostaną ujawnione 6. sierpnia podczas Red Bull X-Fighters w Poznaniu. Szeroka dostępność planowana jest na wrzesień - mówi Telepolis.pl Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing.
Startery prepaid powinny być w większości dostępne tam, gdzie do tej pory można było kupić Play Fresh. Budowa sieci dystrybucji trwa. Oferta abonamentowa będzie sprzedawana przez salony Play, ma być wyróżniona oddzielnym stojakiem lub meblem.
Dobrzyński nie chciał ujawnić szczegółów oferty. Powiedział tylko, że w wersji abonamentowej będzie skierowana do klientów wydających na telefon trochę więcej niż średnia i nie należy oczekiwać opcji za 2. zł, ale też nie będzie ona przesadnie droga.