InPost z zaskakującą gwarancją. Tego jeszcze nie było
InPost, jako jedyna firma kurierska w Polsce wprowadza gwarancję dostawy paczek przed Świętami, ale to nie koniec usprawnień, jakie zaproponowała firma, by przesyłki dotarły na czas.
14.12.2019 10:15
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
- Mamy specjalną ofertę dla spóźnialskich – jeżeli kupisz coś w sieci do piątku 20 grudnia, a twój sklep dostarczy tę przesyłkę do naszej sieci nie później niż do godziny 18:00 tego dnia, to gwarantujemy, że paczka zostanie dostarczona przed Wigilią do wybranego paczkomatu. - zapewnia Rafał Brzoska, prezes InPost.
Firma podkreśla również, że jako jedyna firma kurierska w Polsce dają gwarancję dostawy świątecznych prezentów. Dodatkowo InPost na czas świątecznych szczytów planuje wprowadzić Punkty Obsługi Paczek (POP), które będą zlokalizowane do 2 km od wybranego przez nas paczkomatu.
POP będzie pełnił rolę lokalnego magazynu, w którym klienci będą mogli odebrać swoje paczki przez dwa kolejne dni. Trzeciego dnia paczka zostanie przewieziona do pierwotnie wskazanego paczkomatu. Do odbioru paczki z POP-u będzie niezbędny numer telefonu i kod odbioru.
Warto przypomnieć również, że status swojej przesyłki możemy od niedawna sprawdzić również z pomocą Asystenta Google. Od niedawna również odbiór przesyłek z paczkomatu został znacznie uproszczony, dzięki aplikacji mobilnej. Jak podkreślał Brzoska "pozycja lidera rynku zobowiązuje".
Zobacz też: Paczkomaty pękają w szwach. Ludzie stoją w kolejkach po kilka godzin