Inchcape Polska wprowadza opłatomaty. Skorzystają z nich m.in. klienci marek BMW i MINI

Inchcape Polska wprowadza opłatomaty. Skorzystają z nich m.in. klienci marek BMW i MINI

Inchcape Polska wprowadza opłatomaty. Skorzystają z nich m.in. klienci marek BMW i MINI
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Karolina Modzelewska
25.05.2020 15:26

Pierwszy dealer samochodowych marek premium w Polsce zdecydował się na wprowadzenie opłatomatów firmy Proeltronic i likwidację tradycyjnych kas. Rozwiązania samoobsługowe mają pomóc w zachowaniu dystansu społecznego i przestrzeganiu restrykcji związanych z epidemią COVID-19. Kontakt z maszynami zautomatyzuje wiele procesów i zwiększy ich bezpieczeństwo.

Inchcape Polska jest częścią światowej grupy Inchcape, która zajmuje się sprzedażą oraz obsługą samochodów i motocykli licznych marek (w tym BMW, BMW Motorrad oraz Mini). W związku z panującą epidemią COVID-19 oraz zwiększonymi wymogami bezpieczeństwa firma zdecydowała się na wdrożenie rozwiązań samoobsługowych - opłatmatów.

Opłatomaty zamiast tradycyjnych kas

W informacji prasowej Inchcape Polska możemy przeczytać, że "opłatomat to samoobsługowe urządzenie umożliwiające zautomatyzowanie procesu poboru opłat gotówkowych i bezgotówkowych. Jego wprowadzenie wpisuje się w tworzony przez dealera ekosystem, w którym klient - jeśli sobie tego życzy - ma minimalny kontakt z pracownikami salonu".

Firma dostrzegła konieczność ewolucji obsługi klienta zarówno w internecie, jak i w świecie offline. Dlatego przygotowała nowe, innowacyjne rozwiązania, a wśród nich m.in. internetowe kalkulatory leasengowe i konfiguratory, prezentacje video czy możliwości zakupu w internecie. Klienci mogą skorzystać z bezkontaktowej obsługi, a spotkania z doradcami odbyć w przestrzeni wirtualnej.

Wideo prezentuje automatyczne płatności w Inchcape Polska:

Nowe standardy obsługi klienta

- Obsługa klienta w Inchcape Polska zawsze miała charakter premium, ponieważ wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów, a nawet staramy się je antycypować. Epidemia przyspieszyła proces, w którym działania wymagające dotychczas wizyty klienta w salonie może zrealizować za pośrednictwem internetu. Klienta pozostawiamy wyłącznie z poczuciem zadowolenia związanego z prowadzeniem pojazdu. Wprowadzenie opłatomatów Proeltronic w naszych salonach pozwoli klientom wygodnie i bezpiecznie dokonywać płatności - mówi Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Opłatomaty pomogą zachować dystans społeczny i usprawnią korzystanie z usług Inchcape Polska. Przykładowo zeskanowanie kodów kreskowych z faktury lub polecenia do zapłaty pozwoli na rozpoczęcie intuicyjnego procesu płatności i uniknięcie bezpośredniego kontaktu z konsultantem lub sprzedawcą.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)