Awaria w mBanku. Problemy z przelewami, logowaniem i BLIK-iem
18.10.2018 12:24
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Występują problemy z korzystaniem z mBanku. Użytkownicy zarówno wersji mobilnych jak i desktopowych zgłaszają problemy z logowaniem oraz wykonywaniem przelewów.
Klienci mBanku masowo zgłaszają problemy z korzystaniem z aplikacji i strony internetowej banku. Pierwsze doniesienia pojawiły się około godziny 11. Problemy dotyczą także wykonywania przelewów oraz korzystania z systemu płatności "BLIK".
Jak czytamy na portalu Bankier.pl, bank odpowiedział na wiadomość jednego z użytkowników zgłaszających problemy. "Od niegenerujących się kodów BLIK po brak możliwości zalogowania. Zakres dzisiejszej awarii w mBanku jest dość szeroki. - Występują przejściowe utrudnienia w dostępie do przelewów, niektórych funkcji serwisu i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad rozwiązaniem" - informują pracownicy mBanku.
Na tę chwilę nie wiadomo kiedy można spodziewać się usunięcia usterki. Bank prosi o podjęcie kolejnej próby zlecenia transakcji po kilkunastu minutach.
Jakim typem gracza jesteś? Preferujesz klasyczne produkcje dla jednego gracza czy uważnie śledzisz esport? Wypełnij nasz quiz!