Tak wygląda futro nowej generacji (WIDEO)
Dzięki konkurencyjnej technologii TressFX od AMD, gracze komputerowi mogli cieszyć się w ubiegłym roku realistycznie wyglądającymi włosami Lary Croft. Nvidia postanowiła przypomnieć wszystkim, że też posiada podobne narzędzie.
24.06.2014 | aktual.: 25.06.2014 14:08
Wiemy już, że pecetowy "Wiedźmin 3. otrzyma dodatkowy tryb ultra, który wyświetli grafikę w najwyższej jakości. Ponieważ CDP Red nawiązało współpracę z Nvidią, na powyższym wideo możemy podziwiać przykłady zastosowania technologii realistycznego zachowania włosów i sierści, które zobaczymy w trzeciej części przygód Geralta.
Jeśli Wasza maszyna uciągnie ustawienia ultra (wciąż nie znamy wymagań sprzętowych), widok wszelkich owłosionych monstrów powinien Was zdecydowanie zachwycić. Przykładowo, każdy wilk posiadać będzie około 20. tys. pasm włosów, które będą naturalnie reagować na fizykę świata wirtualnego (to oświetlenie futra!). Możemy się także spodziewać koni, których grzywy i ogony nie będą przenikać przez model zwierzęcia oraz oczywiście wspaniale wyglądających włosów Geralta i innych postaci.
Technologia HairWorks została po raz pierwszy zaprezentowana już w 2008 r., jednak jej praktyczne zastosowanie zobaczyliśmy dopiero w "Call of Duty: Ghost". "Wiedźmin 3" będzie kolejną grą, która wykorzysta jej potencjał.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Kim Dotcom uruchamia serwis z muzyką w bezstratnym formacie FLAC