Poczta Polska wprowadza e‑Awizo i Polecony do skrzynki. Nowość w ofercie Banku Pocztowego

Od dziś klienci Banku Pocztowego nie będą musieli dłużej męczyć się z awizo. Informacje o oczekującej przesyłce otrzymają za pomocą SMS. Wszystko dzięki nowej usłudze e-Awizo.

Poczta Polska wprowadza e-Awizo i Polecony do skrzynki. Nowość w ofercie Banku Pocztowego
Źródło zdjęć: © Agencja Gazeta | Rafał Michałowski
Arkadiusz Stando

Od 14 października klienci Banku Pocztowego otrzymują dwie nowe usługi od Poczty Polskiej. Informacje o oczekującej przesyłce otrzymają z pomocą SMS-owego e-Awizo. Natomiast mogą także zgłosić prośbę o dostarczenie listów poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy.

Obie usługi Poczty Polskiej dla Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank dostępne są całkowicie zdalnie – z poziomu laptopa czy telefonu komórkowego. Szczególnie cieszyć może wprowadzenie e-Awizo, którego papierkowa wersja nie cieszyła się nigdy większym szacunkiem klientów.

Dzięki e-Awizo Klienci bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują, otrzymają informację SMS-em o oczekującej na Poczcie przesyłce. Tymczasem dzięki usłudze Polecony do skrzynki, przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki na listy Klienta, a informację o ich dostarczeniu Klient otrzyma SMS-em lub e-mailem. Obie usługi są dla Klientów Banku Pocztowego bezpłatne.

e-Awizo i Polecony do skrzynki - Poczta Polska stawia na cyfryzację

- Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłonie – mówi Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.

- Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie, banki pocztowe z sukcesem konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia, by Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowym – mówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

e-Awizo oraz Polecony do skrzynki dostępne są od dziś dla Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank poprzez wniosek w bankowości internetowej i mobilnej, który procesowany jest całkowicie bez konieczności wizyty w placówce.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (98)