FreecoNet konsoliduje rynek telefonii internetowej
FreecoNet zakończył trwający od jesieni 2008 roku proces migracji użytkowników 30 operatorów VoIP do swojej platformy.
29.06.2009 16:44
Migracja użytkowników 30 operatorów VoIP do FreecoNet rozpoczęła się na przełomie września i października 2008 roku. Objęła klientów platformy fon24.pl, którzy wyrazili zgodę na przejście do FreecoNet (m.in. Halo Interia, Fonea, Darmowe Rozmowy, TeleGadu).
Użytkownicy zachowali posiadane numery telefonu, saldo na koncie, a także ustawienia takich funkcjonalności, jak połączenia alarmowe czy poczta głosowa. Oprócz tego otrzymywali bonus - dodatkowych 10% kwoty pierwszego doładowania konta we FreecoNet.
Część operatorów VoIP zdecydowała się na współpracę z FreecoNet na zasadach programu partnerskiego (użytkownicy zostali włączeni bezpośrednio do FreecoNet). Natomiast pozostali podjęli decyzję o ciągłości świadczenia usługi pod własną marką, ale bazując już na platformie FreecoNet.