FreecoNet konsoliduje rynek telefonii internetowej

FreecoNet konsoliduje rynek telefonii internetowej

29.06.2009 16:44

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

FreecoNet zakończył trwający od jesieni 2008 roku proces migracji użytkowników 30 operatorów VoIP do swojej platformy.

Migracja użytkowników 30 operatorów VoIP do FreecoNet rozpoczęła się na przełomie września i października 2008 roku. Objęła klientów platformy fon24.pl, którzy wyrazili zgodę na przejście do FreecoNet (m.in. Halo Interia, Fonea, Darmowe Rozmowy, TeleGadu).

Użytkownicy zachowali posiadane numery telefonu, saldo na koncie, a także ustawienia takich funkcjonalności, jak połączenia alarmowe czy poczta głosowa. Oprócz tego otrzymywali bonus - dodatkowych 10% kwoty pierwszego doładowania konta we FreecoNet.

Część operatorów VoIP zdecydowała się na współpracę z FreecoNet na zasadach programu partnerskiego (użytkownicy zostali włączeni bezpośrednio do FreecoNet). Natomiast pozostali podjęli decyzję o ciągłości świadczenia usługi pod własną marką, ale bazując już na platformie FreecoNet.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także