Facebook wyróżnił polską firmę. Sukces Grupy Domodi

Facebook wyróżnił polską firmę. Sukces Grupy Domodi20.05.2019 10:54
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Polskie firmy wydają coraz więcej na reklamę w internecie. Banery tworzone są jednak z głową, czego dowodem jest Grupa Domodi. Ich reklamy docierają do większej grupy, co docenił sam Facebook.

- Praca z ROI Hunter pozwoliła nam w pełni wykorzystać wszystkie możliwości, jakie Facebook oferuje reklamodawcom, sprawiając, że nasze kampanie stały się bardziej oszczędnymi pod względem czasu i kosztów. – mówi Paweł Lewkowicz, VP Business Growth, Grupa Domodi. – Dzisiaj poświęcamy tylko połowę z czasu, który wcześniej przeznaczaliśmy na analizę wyników kampanii, a nasz zespół, dzięki narzędziom automatyzacji ROI Hunter, codziennie oszczędza cenne godziny na tworzeniu reklam – dodaje.

O jakich zmianach mowa? Nowości zostały wprowadzone w połowie 2018 roku. Użytkownicy zostali podzielieni według płci, a więc reklamy były bardziej dostosowane do ich potrzeb.

Oprócz tego piksel zamieszczony na Facebooku dodatkowo umożliwił ROI Hunter zidentyfikowanie najsilniejszych produktów. Dzięki temu system mógł wybierać i wyświetlać na stronie domodi.p asortyment cieszący się największym zainteresowaniem.

Zobacz też. Cybersejf: niebezpieczne memy

Efekt? Polska platforma modowa online była w stanie zwiększyć swoją aktywność reklamową o ponad 17 proc. Dzięki dynamicznym reklamom o 51 proc. wzrósł współczynnik klikalności, co pozwoliło wygenerować 9,48 proc. wzrost współczynnika konwersji.

Takie liczby zwykłemu Kowalskiemu nie muszą nic mówić. Ale z punktu biznesowego mają duże znaczenie. Świadczy o tym fakt, że Facebook przygotował specjalną stronę, na której opisał sukces Grupy Domodi i ROI Hunter.

Znaczenie reklamy w internecie stale rośnie. Niedawno informowaliśmy, że polskie firmy wydają coraz więcej na spoty w sieci. Na różne formy reklamy polskie firmy wydają prawie 10 mld zł - wynika z raportu portalu interaktywnie.com. 3,2 mld zł to suma przeznaczona na reklamy na portalach internetowych, natomiast miliard zł wydano w... Google. Co za tym idzie, pod względem dynamiki wzrostów, wydatki reklamowe w internecie wyprzedziły lidera, czyli reklamę telewizyjną.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.