Superman reklamuje Internet Explorera 8 - czasem drastycznie

Superman reklamuje Internet Explorera 8 - czasem drastycznie30.06.2009 19:00

Microsoft przygotował kolejną kampanię reklamową - tym razem promuje swoją przeglądarkę. Zalety Internet Explorera 8 przedstawia aktor Dean Cain, znany m.in. z roli Supermana w produkowanym w połowie lat '90 serialu telewizyjnym.

Akcji przyświeca hasło "Browse better". Microsoft w jej ramach przygotował cztery spoty, z których każdy poświęcony jest innej cesze przeglądarki. Kampania jest związana ze stroną Microsoftu Browser for the better - programem, w ramach którego za każdą pobraną z serwisu przed 8 sierpnia br. kopię przeglądarki koncern przekaże organizacji charytatywnej Feeding America środki finansowe wystarczające na zapewnienie ośmiu posiłków potrzebującym.

Komentarze internautów w serwisie YouTube sugerują, że nowa kampania spotka się z lepszym przyjęciem, niż poprzednia akcja marketingowa Microsoftu, będąca atakiem na politykę cenową firmy Apple.

Filmik "F.O.M.S." opisuje zalety korzystania z obiektów Web Slices, ułatwiających zarządzanie informacjami:

Spot "S.H.Y.N.E.S.S." opisuje Akceleratory, czyli dodatki pozwalające szybciej wykonywać zadania związane z korzystaniem z przeglądarki

Reklama "O.M.G.I.G.P." przekonuje, jak przydatny okazuje się tryb prywatnego przeglądania Sieci - In Private (uwaga, dość kontrowersyjny spot):

Ostatni ze spotów, "G.R.I.P.E.S.", to ogólne uwagi o poprawie szybkości działania IE8.

Internet Explorer 8 został wydany w marcu br. Program wprowadził sporo nowości - oprócz wymienionych wyżej m.in. usprawniony filtr antyphishingowy SmartScreen czy mechanizm przywracania zamkniętych kart. Niestety przeglądarka, wbrew temu co mówi producent, wciąż pozostaje w tyle za konkurencją, jeśli chodzi o wyniki osiągane w testach wydajności. Traci też coraz więcej udziałów w rynku, głównie na rzecz swojego głównego rywala - Firefoksa. Sytuacji nie poprawi również brak IE 8 w europejskich wersjach Windows 7.

Nic więc dziwnego, że Microsoft ruszył z kampanią reklamową...

Źródło artykułu:idg.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.