Wojskowy Mercedes G461 - kuloodporne koła i...mnóstwo piasku w silniku
Michaela odwiedza znajomy dealer samochodów. Zjawił się z wojskowym Mercedesem G461, który właśnie wrócił z Afganistanu. Wóz jest produkowany od 1979 roku. Auto zostało zbudowane specjalnie na potrzeby wojska. Ma podwójną izolację na przewodach i kuloodporne opony ze specjalnymi felgami. Nie spadną nawet wtedy, kiedy ujdzie z nich całe powietrze. Maszyna ma się sprawdzać w każdych warunkach. Ale w silniku wciąż tkwi afgański piasek. Choćby czyścić go przez tydzień, za każdym razem piasek wciąż tam będzie. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku skrzyni biegów. Mimo zapiaszczonych układów, to wciąż atrakcyjny pojazd. Ale... po co w wojskowej terenówce tyle kabli, komputery i cała reszta elektroniki?
Michaela odwiedza znajomy dealer samochodów. Zjawił się z wojskowym Mercedesem G461. który właśnie wrócił z Afganistanu. Wóz jest produkowany od 1979 roku. Auto zostało zbudowane specjalnie na potrzeby wojska. Ma podwójną izolację na przewodach i kuloodporne opony ze specjalnymi felgami. Nie spadną nawet wtedy, kiedy ujdzie z nich całe powietrze. Maszyna ma się sprawdzać w każdych warunkach. Ale w silniku wciąż tkwi afgański piasek. Choćby czyścić go przez tydzień, za każdym razem piasek wciąż tam będzie. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku skrzyni biegów. Mimo zapiaszczonych układów, to wciąż atrakcyjny pojazd. Ale... po co w wojskowej terenówce tyle kabli, komputery i cała reszta elektroniki?
słk