UX Poland - The Human Experience Conference

UX Poland - The Human Experience Conference

UX Poland - The Human Experience Conference
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
31.03.2014 14:46, aktualizacja: 24.04.2014 14:17

9 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów, rozpocznie się UX Poland: The Human Experience Conference. Impreza potrwa do 11 kwietnia i obejmie dzień, w którym odbędzie się pięć warsztatów oraz dwa dni wypełnione ponad 30 wystąpieniami prelegentów z całego świata. Prezentacje będą dotyczyły zagadnień związanych z e-marketingiem, e-commerce oraz zastosowaniem nowych technologii w tworzeniu doświadczenia i kontaktu z marką.

Konferencja, w której udział biorą głównie specjaliści, menedżerowie wyższego szczebla, prezesi firm związanych z bankowością, finansami, marketingiem, e-marketingiem czy e-commerce ma za zadanie pokazywać jak tworzyć doświadczenie człowieka z nowymi technologiami. Tegoroczna edycja skupi się na procesie tworzenia produktów i usług, a także odpowie na pytania związane z przyszłością zastosowania technologii.Experience to jedno z najgorętszych pojęć marketingowych na świecie i to właśnie szczegóły związane z doświadczeniem o jakich będą rozmawiać specjaliści podczas konferencji, decydują o sukcesie komercyjnym produktu.

Dwa dni konferencji to wystąpienia prawie 4. prelegentów z całego świata. Wśród nich między innymi:

• Indi Young –. ekspertka Rosenfeld Media i autorka bestselleru pod tytułem Mental Models, jedna z założycielek agencji Adaptive Path,

• Jeff Parks –. koordynator warsztatów UX Poland, wieloletni członek zarządu Instytutu Architektury Informacji, właściciel agencji Follow the UX Leader, jeden z najbardziej znanych i cenionych konsultantów User Experience na świecie

• Christian Hertlein –. Interaction Designer w IDEO – legendarnej agencji odpowiedzialnej za stworzenie myszki dla Apple

• Matt Lee –. Senior User Researcher z Booking.com, największego serwisu rezerwacyjnego na świecie,

• Andrea Resmini –. przewodniczący Instytutu Architektury Informacji oraz wykładowca Jönköping International Business School,

• Mateo Rando - Researcher ze Spotify, wcześniej Facebook i Netflix

• Kara Pecknold z Frog Design –. agencji zajmującej się wzornictwem od lat 60. XX wieku, tworzącej rozwiązania dla takich marek jak Sony, IBM, Nike czy Microsoft,

• Matt Ventre –. product designer w NASDAQ OMX,

• Yury Vetrov –. dyrektor działu UX w Mail.ru, serwisu który wyparł Gmail z rynku rosyjskiego.

Na scenie nie zabraknie także polskich reprezentantów, a wśród nich przede wszystkim:

• Wiesława Koteckiego i Huberta Anyżewskiego –. prekursorów zagadnień User Experience w Polsce założycieli UseLab oraz pomysłodawców i twórców UX Poland.

• Michała Panowicza –. dyrektora zarządzającego mBank,

• Kamila Adamczyka z Intelclinic –. jednego z najbardziej znanych na świecie startupów, odpowiedzialnego za stworzenie opaski NeuroOn
• Krzysztofa Paplińskiego z Dice +

• Natalii Hatalskiej –. ekspertki w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej.

Jeden dzień w pełni poświęcony będzie warsztatom, w trakcie których przygotowane będą rozwiązania dla projektów realizowanych przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, działającą pod egidą Fundacji Billa i Melidny Gates’ów. FRSI jest patronem merytorycznym UX Poland 2014.

UX Poland to konferencja multikulturowa, gromadząca projektantów z Ameryki Południowej i Północnej, całej Europy oraz Azji. Prelegenci UX Poland 201. pracują w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Kanada, Peru, Holandia, Niemcy, Rosja czy Polska.

Tegoroczna edycja, oprócz tego że jak co roku w całości będzie nagrywana i rozpowszechniana za pomocą darmowej aplikacji video, dodatkowo będzie tłumaczona na język migowy przez specjalistów z Migam.pl –. polskiej firmy, która stworzyła system do nauki i tłumaczenia języka migowego za pomocą specjalnej aplikacji. Przerwy będzie można spędzać w strefie interakcji, zapoznać się z najnowszymi technologiami i trendami, a także odpocząć w strefie chilloutu.

Głównymi sponsorami konferencji są: Mastercard oraz UseLab.

Szczegółowe informacje dotyczące agendy, biletów i sponsorów dostępne są na oficjalnej stronie wydarzenia www.uxpoland.com

Wirtualna Polska jest patronem medialnym wydarzenia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)