Pracownicy Ryanair do klienta: "jesteś idiotą" - powód? Błędny wpis na blogu

Pracownicy Ryanair do klienta: "jesteś idiotą" - powód? Błędny wpis na blogu

Pracownicy Ryanair do klienta: "jesteś idiotą" - powód? Błędny wpis na blogu
Źródło zdjęć: © Ryanair
25.02.2009 22:30, aktualizacja: 26.02.2009 10:17

Zaskakujących wypowiedzi udzielili pracownicy znanych linii lotniczych Ryanair. Nazwali oni jednego z klientów swojej firmy kilkoma wulgarnymi inwektywami. Wszystko dlatego, że człowiek ten omyłkowo umieścił w Sieci nieprawdziwe informacje o sposobie na zdobycie darmowych biletów od tego irlandzkiego przewoźnika.

Cała historia zaczęła się gdy Jason Roe, irlandczyk projektujący na co dzień strony internetowe, rezerwował w Sieci lot w firmie Ryanair. W pewnym momencie mężczyzna uznał, że przez błąd na stronie udało mu się zdobyć bilety u tego przewoźnika zupełnie za darmo. Swoim odkryciem postanowił podzielić się z innymi użytkownikami Internetu.

Obraz
© (fot. ze strony heise-online.pl)

Wkrótce dokonane odkrycie okazało się jednak nieprawdą. Roe przyznał, że za zamówione bilety musi jednak zapłacić. Zastanawiające okazały się jednak wpisy pracowników irlandzkich linii lotniczych. Stwierdzili oni, że mężczyzna ten "jest idiotą" i, że "jest tak głupi że nawet nie zdaje sobie sprawy z tego co zrobił". W innym wpisie czytamy:

_ "Strona nie jest doskonała, życie też nie jest doskonałe. Gdybyś w swoim żałosnym życiu pracował nad tak dużym projektem przy takiej małej ilości środków to wiedziałbyś, że strona dostosowana jest do standardowych zachowań użytkowników. Nie marnujemy czasu na takie głupoty." _

Co ciekawe, wygląda na to, że wpisy na blogu są oficjalnym stanowiskiem firmy. W wywiadzie dla telewizji CNN przedstawiciel Ryanair, Stephen McNamara, stwierdził:

_ "Nie jest polityką naszej firmy by korespondować z idiotami, których czasem spotkać można na blogach. Z mojej strony mogę obiecać, że nie powtórzy się to więcej." _

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (22)