Zakupy na Instagramie. W aplikacji pojawiła się możliwość kupowania

Zakupy na Instagramie. W aplikacji pojawiła się możliwość kupowania19.03.2019 17:32
Źródło zdjęć: © Instagram | TechCrunch

To była kwestia czasu. Instagram oficjalnie uruchomił zakupy w aplikacji. Przedmiot oznaczony na zdjęciu będzie można kupić nawet nie zamykając "insta". Funkcja została uruchomiona w USA, ale niebawem ruszy na całym świecie.

Wygląda na to, że Mark Zuckerberg czuje niedosyt przychodów. Na reklamach umieszczanych w serwisach Facebook i Instagram zarabia już krocie. Niedawno przechwalano się także wynikiem zakupów dokonanych przez posty sprzedażowe - 130 milionów. Ale zawsze znajdzie się sposób na powiększenie zysków. Tym razem aplikacja Zuckerberga ma przeistoczyć się w bezpośredni sklep internetowy.

Niedawno świat obiegła informacja o wprowadzeniu systemu płatności do Facebooka. Jak widać szybko posunięto się o krok dalej. Już dziś w Stanach Zjednoczonych Instagram otwiera "Checkout with Instagram". Na samym początku na rynek wchodzi lekko ponad 20 marek, ale za to jakich. Oczywiście, od każdego z zakupów korporacja Zuckerberga pobierze odpowiednią opłatę.

Wśród pierwszych marek dostępnych w Instagramowym "Checkout" znalazły się między innymi Adidas, H&M, Zara. A poniżej pełna lista, a w niej oczywiście najpopularniejsze i najbardziej ekskluzywne firmy.

Pierwsze marki w Instagramowym sklepie

  • Adidas
  • Anastasia Beverly Hills
  • Balmain
  • Burberry
  • ColourPop
  • Dior
  • H&M
  • Huda Beauty
  • KKW
  • Kylie Cosmetics
  • MAC Cosmetics
  • Michael Kors
  • NARS
  • Nike
  • NYX Cosmetics
  • Oscar de la Renta
  • Ouai Hair
  • Outdoor Voices
  • Prada, Revolve
  • Uniqlo
  • Warby Parker
  • Zara

Jak działają zakupy na Instagramie?

Na zdjęciach możecie oznaczać znajomych. W identyczny sposób Instagram pozwoli oznaczyć należący do odpowiedniej marki produkt. Po kliknięciu w znaczni zostaniemy przeniesieni do strony produktu, ale oczywiście nadal pozostajemy w aplikacji Instagram.

Na stronie każdego produktu znajdziemy informacje dotyczące ceny, dostępnych kolorów oraz rozmiarów. Po wybraniu interesującego nas produktu możemy kliknąć "Checkout with Instagram", aby przejść do zakupu. Tam jednorazowo musimy przekazać w ręce serwisu Marka Zuckerberga nasz adres zamieszkania oraz dane karty płatniczej.

Źródło: TechCrunch

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.