Wszystko o rynku mobilnym na konferencji mobileStandard 2011

Wszystko o rynku mobilnym na konferencji mobileStandard 201119.05.2011 10:36

MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedaż komputerów PC - to jasny sygnał, że mobile to przyszłość

MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedaż komputerów PC - to jasny sygnał, że mobile to przyszłość.

W trakcie dwóch dni konferencji swoje prezentacje pokażą najwięksi eksperci w Polsce, poruszając przy tym kluczowe zagadnienia. Jak działać w tak dynamicznym środowisku? Jak zwiększać czytelnictwo treści? Jak prezentować treści na wielu urządzeniach i w wielu ekosystemach? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą prelegenci konferencji mobileStandard 2011 w Warszawie w dniach 24-2. maja.

Blok „Mobile w liczbach” otworzy Dominik Błaszczykiewicz z Internet Standard, który po krótkim wstępie odda głos Tomaszowi Mosiowi, Grzegorzowi Olkusznikowi i Guillaume Guerrinowi z GfK, aby opowiedzieli o nowych urządzeniach mobilnych dla internetu. Zaraz po nich na scenie pojawi się Sebastian Baberowski z prezentacją „Mała sieć, wielkie zmiany”. Blok zamkną wystąpienia Piotra Pajewskiego, prezesa zarządu Telecom Media i Mariusza Jarzębowskiego z Microsoftu.

Sekcję „Mobile Commerce” rozpocznie Mariusz Gliński z banku Raiffeisen prezentacją o trendach, faktach i mitach w bankowości mobilnej. O tym czy bankowość elektroniczna przechodzi ewolucję, czy rewolucję opowie Paweł Kucharski, dyrektor mBanku. Następnie Marco Hauprich, mobile & new media director serwisu HRS, zabierze nas na wycieczkę po świecie podróży i stosowanych w nich rozwiązań mobilnych. O skutecznych metodach zwiększania sprzedaży dzięki wykorzystaniu kanałów mobilnych opowie Dariusz Kocięcki z LookSoft, a Bartosz Witoń z Allegro pokaże prezentację pod tytułem
„Wystarczy jedno zdjęcie, aby... - czyli narzędzia mobilne Grupy Allegro”. Dzień zakończymy z Tomaszem Krajewskim i Pawłem Gołubiakiem, którzy powiedzą wszystko o mobilizacji procesów B2. i B2C przy użyciu aplikacji dla smartfonów.

Zapowiedź występu Marcina Bobowicza z Wirtualnej Polski

Drugi dzień konferencji otworzy blok „strategie mobilne dla wydawców”, który rozpocznie prezentacja Marka Millera na temat próby zarabiania na treściach. Następnie spróbujemy znaleźć „mobilne Klondike” z Maciejem Wichą z Gazeta.pl, a Stefan Nowak, head of mobile w grupie Onet.pl, opowie o konstrukcji Perpetuum Mobile, czyli co zrobić, żeby na tym zarobić. Później na scenie pojawią się Paweł Janecki i Marcin Bobowicz z Wirtualnej Polski i podejmą niezwykle interesujący temat smartfonów i tabletów, a także spróbują przewidzieć co nas czeka w przyszłości. Rafał Oracz powie, jakich błędów muszą się wystrzegać wydawcy Magletów, a blok zamknie Szymon Włochowicz, kierownik produktu kanału mobilnego w Naszej Klasie.

Blok o reklamie i marketingu mobilnym zaczniemy prezentacją Lucjana Exnera i Tomasza Samula z Mobilvi, którzy powiedzą jakich efektów należy oczekiwać od reklamy w internecie. Następnie Piotr Surmacki przedstawi między innymi wizję tego, jak może wyglądać ekosystem mobile w przyszłości. Na zakończenie bloku Filip Miłeszewski z Listonic opowie o marketingu mobilnym w branży FMCG.

Ostatni blok poświęcony AR, geolokalizacji i rozrywce rozpocznie King Yiu Chu, wyjaśniając dokładnie czym jest Augmented Reality i pokazując praktyczne przykłady zastosowania. O niezwykle popularnej ostatnio tematyce geolokalizacyjnej dowiemy się więcej od Pawła Kozłowskiego, który pokaże prezentację między innymi o mobilnej nawigacji w życiu codziennym i przyszłości usług geolokalizacyjnych. Konferencję mobileStandard 2011 zakończy Wojciech Ozimek, współzałożyciel One2Tribe, opowiadając o rynku gier mobile w Polsce i na świecie, gamifikacji i platformach społecznościowych.

Serdecznie zapraszamy!

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.