Użytkownicy iPhone'a 7 skarżą się na kiepską jakość połączeń

Użytkownicy iPhone'a 7 skarżą się na kiepską jakość połączeń26.09.2016 11:02
Źródło zdjęć: © Apple

Pierwsze tygodnie iPhone 7 i iPhone 7 Plus na rynku to niezbyt szczęśliwy czas dla Apple. Najpierw okazało się, że zamiast głośnika wstawili kawałek plastiku, później jakiś nastolatek złamał zabezpieczenia "najlepszego" systemu iOS 10, a teraz jeszcze użytkownicy zasypują oficjalne forum producenta skarżąc się na kiepską jakość połączeń telefonicznych.

Apple iPhone 7 zadebiutował na rynku 16 września. Najpierw pojawił się w USA i kilku innych krajach, w Polsce telefon swój debiut miał tydzień później. Od tego czasu różnego rodzaju specjaliści poddają smartfon różnym ekstremalnym próbom. Okazało się nawet, że iPhone 7, mimo tego co obiecuje Apple, nie jest wodoodporny. Pomimo wielu negatywnych głosów telefon i tak się świetnie sprzedaje - zainteresowanie było tak duże, że na początku sprzedaży zabrakło niektórych wersji nowego iPhone'a.

Jednak ostatnie doniesienia dotyczące najnowszej, potencjalnie kłopotliwej dla Apple'a, wady telefonu mogą się okazać tymi, które zachwieją popularnością urządzenia. Okazuje się bowiem, że całkiem spora grupa użytkowników iPhone 7 Plus skarży się na jakość dźwięku w czasie połączeń telefonicznych.

Korzystający z iPhone'a 7 i 7 Plus twierdzą, że dźwięk dochodzący z głośnika słuchawek jest mocno zniekształcony i "dochodzi jakby z tyłu telefonu". Obniżenie siły głośności wydaje się pomagać uporać się z usterką, jednak cały czas jest to prowizoryczne rozwiązanie problemu.

Ciekawe jednak jest to, że Apple prawdopodobnie zdaje sobie sprawę z tego kłopotu. Na specjalnej stronie firma, jeszcze przed oficjalną premierą iPhone'a 7 w sklepach, opublikowała poradnik, jak samemu naprawić źle działającą słuchawkę. Jeżeli wykonanie poleceń nic nie da, to Apple odsyła użytkowników iPhone'a 7 i iPhone'a 7 Plus do kontaktu z Apple Support.

Jeśli kłopot z dźwiękiem w czasie połączenia telefonicznego dotyczy najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 10. to Apple z pewnością usunie tę wadę w najnowszej aktualizacji do wersji 10.0.3. W przypadku kłopotów z hardware, czyli jakimiś podzespołami telefonu, zamieszanie może skończyć się na naprawie gwarancyjnej albo nawet wymianie wadliwych urządzeń na nowe.
LOP

Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.