Poczta Polska coraz bardziej cyfrowa. Bank Pocztowy pozwala płacić w nowy sposób

Poczta Polska coraz bardziej cyfrowa. Bank Pocztowy pozwala płacić w nowy sposób05.11.2019 10:09
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Bank Pocztowy, strategiczny partner Poczty Polskiej, zyskał nową funkcję. Klienci mogą płacić za swoje zakupy zegarkiem Garmin Pay.

Od 4 listopada Klienci indywidualni i biznesowi Banku Pocztowego oraz EnveloBanku – jego cyfrowej bankowości – mogą płacić za zakupy zegarkiem korzystając z Garmin Pay. Usługa działa jak typowy cyfrowy portfel. Dodaje się swoje karty, dzięki czemu można szybko płacić zbliżeniowo.

- Zgodnie z realizowaną strategią Banku Pocztowego kładziemy nacisk na wdrażanie rozwiązań z obszaru nowych technologii, tak by stawać się instytucją coraz bardziej cyfrową. Udostępnienie klientom usługi Garmin Pay to kolejny krok w tym kierunku. Wprowadzamy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom przeprowadzanie transakcji płatniczych, a z drugiej strony zwiększamy konkurencyjność Banku Pocztowego. Jestem przekonany, że ułatwi nam to dynamiczny rozwój w przyszłości– komentuje Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

Stereotypowe myślenie o Banku Pocztowym zakłada, że to bank dla "starszych ludzi". Ma to oczywiście związek z placówkami ulokowanymi w siedzibach poczty. Tymczasem Bank Pocztowy stara się "odmłodzić" swój wizerunek.

Od sierpnia Google Pay działa w Banku Pocztowym i EnveloBanku. To umożliwia klientom bezpieczne i wygodne płacenie telefonem. Jeśli smartfon ma moduł NFC, można nim płacić zbliżeniowo wszędzie tam, gdzie są terminale przyjmujące płatności zbliżeniowe. Nie trzeba nosić ze sobą fizycznej karty, a przed zapłaceniem trzeba odblokować telefon. To daje dodatkową warstwę zabezpieczeń.

Inną ciekawą cyfrową opcją jest e-awizo, wprowadzone w październiku. Dzięki temu informacje o oczekującej przesyłce klienci otrzymują z pomocą SMS-owego e-Awizo. Natomiast mogą także zgłosić prośbę o dostarczenie listów poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy.

- Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłonie – mówił wówczas Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.