Instagram Stories pozwala dodać muzykę

Instagram Stories pozwala dodać muzykę29.06.2018 09:47
Źródło zdjęć: © Pixabay.com

A to oznacza, że Instagram wytacza działa swojemu nowemu, groźnemu konkurentowi - Musical.ly. Sprawdzona taktyka. Facebook kopiując pomysły rywala sprawił, że Snap nie jest tak popularny jak wcześniej. Z Musical.ly będzie podobnie?

Instagram pozwala dodać do Stories utwory muzyczne. Wprawdzie nie własne, ale nikt na brak popularnych piosenek narzekać nie będzie. Facebook dogadał się z takimi wytwórniami jak UMG, Sony czy Warner, co oznacza, że już dostępni są tacy artyści jak Post Malone, Bruno Mars, Guns N’ Roses czy Demi Lovato.

Źródło zdjęć: © Instagram.com
Źródło zdjęć: © Instagram.com

Funkcja może jeszcze nie działać we wszystkich państwach, ale Instagram obiecuje, że wkrótce stanie się ona dostępna u każdego.

Instagram Stories to nic innego, jak kopia My Story ze Snapchata - pisaliśmy, gdy ta usługa debiutowała, pozwala ona tworzyć własne historie. Teraz Facebook znowu sięga po rozwiązania konkurencji. W końcu łączenie muzyki z filmami to coś, co zagwarantowało sukces Musical.ly.

Musical.ly - nowa aplikacja dla młodych

"Aplikacja umożliwia tworzenie krótkich, ale skomplikowanych materiałów wideo i miksowanie ich z popularną muzyką. Efektem pracy możemy podzielić się ze znajomymi przez maila, Messengera, Instagrama czy publicznie wewnątrz platformy". Te zalety przedstawiała firma Hash w swoim dedykowanym raporcie.

Wideo, które można było zobaczyć powyżej, noszą nazwę musicali. Codziennie pojawia się ich aż 15 milionów w skali globu. W większości są one "wyśpiewane", jednak najpopularniejsze jest sześć motywów. Prym wiedzie "lip-sync", czyli zsynchronizowany taniec i śpiew do wybranego utworu, czy "transistion", pozwalający na montaż nagrań z przedniej i tylnej kamerki w celu tworzenia zaskakujących "przejść" - pisał Grzegorz Burtan z WP Tech, przedstawiając aplikację.

Muzyka w Instagram Stories - Facebook znowu kopiuje

Jest o co walczyć, bo najpopularniejsi twórcy nawet w Polsce mają milionową widownię. Samo Musical.ly zostało pobrane już ponad 240 milionów razy, a że służy jako przestrzeń do ekspresji dla młodych ludzi, każdy sposób, by podebrać użytkowników, jest dla Facebooka ważny. Podejście giganta nie dziwi - w końcu to właśnie inspiracja Snapchatem sprawiła, że dziś Snap ma się coraz gorzej.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.