Getin Bank, ING, Santander, Millenium i inne polskie banki z problemami w weekend. Nie zrobisz przelewów

Getin Bank, ING, Santander, Millenium i inne polskie banki z problemami w weekend. Nie zrobisz przelewów14.12.2019 08:16
Źródło zdjęć: © Pixabay.com

Klienci wielu polskich banków muszą się przygotować na utrudnienia w korzystaniu z internetowych bankowości w weekend. W wielu serwisach prowadzone będą prace konserwacyjne, a przez to bankowość – i jej funkcjonalność – zostaną wyłączone.

W wielu polskich bankach, a konkretnie w ich internetowych serwisach, będą trwały prace konserwacyjne, w wyniku czego użytkownicy mogą mieć utrudnione zakupy. W niektórych przypadkach nie zostaną zrealizowane przelewy, a w innych płatności BLIK-iem czy kartą w sieci. O szczegółach informuje tvn24bis.pl zwracając uwagę, w jakich godzinach można się spodziewać utrudnień.

Problemy w 8 bankach

Jak się okazuje, problemów mogą się spodziewać klienci aż 8 polskich banków. W Santanderze w nocy z piątku na sobotę (do 8:00 rano) bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne, do tego czasu nie będą też działać przelewy natychmiastowe oraz BLIK.

W ING natomiast od 0:00 do 5:30 w sobotę nie będzie dostępny serwis ING Business (także w wersji mobilnej), a od 3:00 do 5:30 mogą wystąpić problemy w korzystaniu w zasadzie ze wszystkich usług, w tym bankomatów, płatności BLIK-iem czy przelewów ekspresowych.

W Banku Millenium należy się spodziewać stosunkowo niewielkich utrudnień – w nocy z soboty na niedzielę niedostępna będzie aplikacja mobilna, transakcje kartami w sieci, BLIK oraz Millenet, a wszystko to tylko przez pół godziny, począwszy od 1:00. W BNP Paribas natomiast od 23:00 w piątek do 2:00 w sobotę nie będą działały systemy bankowości internetowej i mobilnej.

Dalej na liście jest Getin Bank, w którym bankowość mobilna i internetowa będzie niedostępna od 23:30 w piątek do 9:30 w sobotę oraz Idea Bank, gdzie podobna przerwa potrwa od 22:00 w piątek do 6:00 w sobotę.

W Banku Pocztowym problemów można się spodziewać od 21:35 w piątek aż do 16:00 w sobotę. W tym czasie bankowość internetowa może być nieosiągalna. Do godziny 13:00 niedostępne będą natomiast przelewy natychmiastowe.

Na koniec Nest Bank z krótką przerwą w nocy z piątku na sobotę. Od 22:30 w piątek do 00:30 w sobotę z powodu prac systemowych nie będzie dostępna bankowość internetowa, jak i aplikacja mobilna.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.