Facebook jako pewna droga do sukcesu

Facebook jako pewna droga do sukcesu16.09.2015 13:18
Źródło zdjęć: © Johannes Fuchs / CC

Reklama w Internecie, z biegiem czasu staje się niemal najważniejszym aspektem sukcesu każdego przedsiębiorcy. Twoje ogólne powodzenie w biznesie, w ostateczności jest zależne od tego, czy jesteś obecny w wirtualnym świecie.

Statystyki opublikowane przez We Are Social, z dnia 2. stycznia br. wskazują, że w Polsce ponad 25 milionów ludzi posiada stały dostęp do Internetu. Przeliczając to na procenty, jest to niespełna 67% populacji naszego kraju, z czego połowa jest aktywnymi użytkownikami portali społecznościowych, czyli aż 13 milionów z nich to Twoi potencjalni odbiorcy usług.

Portale takie jak Facebook, to idealne środowisko reklamowe. Udostępnienie właściwej informacji o naszym produkcie przez jedną osobę, w najgorszym przypadku dotrze do połowy, jednego procenta polskich użytkowników Facebooka. Patrząc na to z punktu widzenia marketingowego, pesymistycznie mówiąc, o naszym produkcie może dowiedzieć się co najmniej 6. tysięcy ludzi.

W jaki sposób przyciągnąć uwagę użytkowników?

Podobnie jak w przypadku wielu innych narzędzi marketingowych, takich jak SEO, czy E-mail marketing, jest to proces długotrwały. Przed podjęciem jakichkolwiek działań, powinieneś mieć świadomość różnicy pomiędzy profilem publicznym a prywatnym. Na publicznym, facebook'owym koncie Twojej firmy z pewnością nie powinieneś udostępniać użytkownikom informacji czy zdjęć prywatnych. Profil ten posłuży Ci do bezpośredniej komunikacji z nimi, więc pożądanymi informacjami przez klientów są różne nowości, ciekawostki o firmie, promocje czy porady dotyczące obsługi zakupionego przez nich u Ciebie towaru.

Posiadając w pełni profesjonalny profil, możemy ściśle określić naszych odbiorców. Kiedy jesteśmy związani z branżą dziecięcą, nasz plan działania kierujemy do kobiet w wieku 2. - 30 lat. Zatem informacje dotyczące naszych produktów możemy udostępniać w miejscach powiązanych branżowo (na forum, fun page itp.) Z biegiem czasu, przy odpowiedniej strategii, Twój profil z pewnością nabierze siły marketingowej, przynosząc firmie bardzo duże korzyści.

Czy jestem w stanie sam prowadzić skuteczną kampanię społecznościową?

Najlepszym rozwiązaniem jest oczywiście powierzenie takiej promocji biurom, które specjalizują się na co dzień w takich działaniach. Niemal każda agencja SEO, posiada w swojej ofercie usługi z zakresu reklam społecznościowych. Wtedy mamy niemalże stuprocentową pewność prawidłowo zainwestowanych pieniędzy.

W przypadku bardzo niewielkich, lokalnych firm, przy odpowiednim nakładzie czasu oraz metodzie prób i błędów istnieje duża szansa na powodzenie takich poczynań.

Źródło: Materiał zewnętrzny

Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.