Elon Musk zapowiedział nowy produkt. CEO SpaceX zajmie się produkcją koszulek przedstawiających pęknięte szkło

Elon Musk zapowiedział nowy produkt. CEO SpaceX zajmie się produkcją koszulek przedstawiających pęknięte szkło21.01.2020 12:38
Źródło zdjęć: © East News | FR170512 AP/Associated Press/East News

Minęły niespełna dwa miesiące od zaprezentowania Cybertrucka, futurystycznie wyglądającej ciężarówki od Tesli. W trakcie pokazu sprawdzano wytrzymałość kuloodpornych szyb, które na oczach całego świata zrobiły niespodziankę Muskowi i po prostu pękły. Przedsiębiorca postanowił przekuć swoją porażkę w kolejny sukces.

Wideo, na którym Franz von Holzhausen, odpowiadający za projekt Cybertruck, rzuca metalowymi kulami w szyby pojazdu, a szkło pod wpływem uderzenia pęka, obiegło internet z prędkością światła. Ciężarówka reklamowana jako kuloodporna, okazała się nieco zawodna.

Elon Musk znowu zaskakuje

Elon Musk, znany ze swoich kontrowersyjnych pomysłów i nieszablonowego poczucia humoru postanowił, że całe zdarzenie potraktuje jako cenną lekcję i przekuje ją w swój marketingowy sukces.

Ekscentryczny biznesmen zaczął sprzedawać koszulki z nadrukiem przedstawiającym pęknięte szkło w Cybertrucku. Jako wizjoner uważa, że to doskonały pomysł na zwiększenie osiąganych zysków i przyciągnięcie nowych klientów. Jedna koszulka kosztuje 45 dolarów, czyli ponad 170 złotych.

Nie jest to pierwszy raz, kiedy Musk zainteresował się sprzedażą odzieży. Przy okazji głoszenia pomysłu zaatakowania Marsa bronią jądrową, przedsiębiorca wypuścił na rynek koszulki z napisem "Nuke Mars" (zbombardować Marsa), o czym pisaliśmy tutaj.

Tesla wyniosła lekcję z porażki

Musk nie wypiera się błędów popełnionych w trakcie konstrukcji Cybertrucka, ale przyjmuje je z pełną odpowiedzialnością. Tym samym odwołuje się do emocjonalnej strony swoich fanów. Jego działanie jest komunikatem: nie jestem idealny, Tesla nie jest idealna, ale staramy się być jak najlepsi. Dużo się uczymy i idziemy do przodu. Jesteśmy jak każdy z was.

Zobacz też:

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.