Asystent Google dostał nową funkcję. W ING Bank Śląski sprawdzisz stan konta

Asystent Google dostał nową funkcję. W ING Bank Śląski sprawdzisz stan konta10.04.2019 13:32
Źródło zdjęć: © WP.PL

Asystent Google w Polsce na razie nie ma zbyt wielu funkcji. Ale powoli zaczyna się to zmieniać. Za pomocą komendy głosowej w ING Bank Śląski sprawdzimy stan konta i zlecimy przelew.

"Media technologiczne, dziennikarze i miłośnicy nowych technologii miesiącami wyczekiwali wprowadzenia Asystenta Google w języku polskim. Doczekali się w styczniu 2019 roku. Minęły 4 miesiące. Rozczarowanie jest ogromne, a sam asystent - bezużyteczny" - tak pisał niedawno Bolesław Breczko na łamach WP Tech. Dobra wiadomość jest taka, że Asystent Google właśnie wzbogacił się o nową i przydatną funkcję.

I nie jest to rymowanka czytana głosem Geralta. Jak poinformował ING Bank Śląski, za pomocą komend głosowych sprawdzimy stan konta czy zlecimy szybki przelew.

Asystent Google i ING Bank Śląski: jakie są funkcje?

Jakich komend należy użyć?

  • stan konta: "OK Google, wyszukaj saldo w Moje ING mobile”
  • wyszukanie BLIKA: "OK Google, wyszukaj BLIK w Moje ING mobile”
  • szybki przelew: "OK Google, wyszukaj przelew w Moje ING mobile”

Zobacz też: Oceniamy żarty Asystenta Google. Uwaga, jest słabo. Maks to 3/10

Bolesław Breczko narzekał, że wadą Asystenta Google w Polsce jest nieintuicyjne wydawanie poleceń. I wydaje się, że ING Bank Śląski w tej kwestii zdania nie pozwoli zmienić. Nigdy nie pomyślałbym, żeby sprawdzać pieniądze hasłem "wyszukaj saldo". Pewnie to kwestia techniczna, ale brzmi to nienaturalnie i po prostu nielogicznie.

Ale z nowej funkcji Asystenta Google cieszyć się trzeba, bo to coś, z czego warto będzie korzystać. Oby śladem ING Bank Śląski poszły inne instytucje finansowe.

Awaria ING Bank Śląski

Jeśli dzisiaj rano chcieliście testować nowe możliwości Asystenta Google i te nie działały, to… spokojnie, nie byliście jedyni. Po prostu bank zmagał się w środę rano z problemami technicznymi, przez które nie działał serwis internetowy i aplikacja mobilna. O godzinie 9:39 poinformowano, że uporano się z kłopotami. Już teraz każdy posiadacz smartfona z Androidem i klient ING Bank Śląski może korzystać ze wsparcia Asystenta Google.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.