Stworzyli spoty dla Toyoty, BBC czy HBO. Wcale nie chodzi o Platige Image

Stworzyli spoty dla Toyoty, BBC czy HBO. Wcale nie chodzi o Platige Image

Stworzyli spoty dla Toyoty, BBC czy HBO. Wcale nie chodzi o Platige Image
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Adam Bednarek
13.06.2018 12:06, aktualizacja: 13.06.2018 14:14

Efektowne animacje, promujące gry, filmy czy marki? "Ha, pewnie, że znam - Platige Image!" - zapewne tak odpowiedziałoby wielu Polaków. Tymczasem mamy firmę, którą również możemy pochwalić za podobne sukcesy.

Spot, przedstawiający dokonania polskiego studia Juice, musi imponować. Wśród marek, z którymi współpracowali Polacy, znajdziemy Toyotę, Mitsubishi, HBO, Casio, serial "Vikings" czy BBC - to dotychczasowe ich dokonania. Materiał naprawdę robi wrażenie:

Spot dla BBC, z okazji Igrzysk Olimpijskich w Soczi, przyciągnął najwięcej uwagi. Ale głównie za sprawą Tomasza Bagińskiego, który był reżyserem. Za to Juice, wraz z Platige Image, odpowiadało za produkcję materiału.

Podobnie jak Platige, Juice często bierze udział w tworzeniu zwiastunów do gier. Na przygotowanym materiale widzimy fragmenty trailerów do takich produkcji jak "Ryse", polskie "Shadow Warrior", postapokaliptyczne "Crossout", wieloosobowy bojowy symulator lotu "War Thunder" czy wyścigowe "Racing Rivals", które dostępne jest na platformach mobilnych.

Wideo od Juice jest dowodem na to, że w Polsce nie tylko Platige Image z powodzeniem tworzy efektowne aplikacje dla znanych firm. Choć nie da się ukryć, że to właśnie o Platige Image przyciąga najwięcej uwagi - chociażby z okazji promocji największych gier na świecie, na dużych wydarzeniach. Jak zwiastun "God of War" podczas meczu NBA. Juice już ma swoim koncie kilka znanych produkcji, więc niewykluczone, że wkrótce zobaczymy od nich zwiastun gigaprodukcji.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)