Startuje Carrefour Mova

Startuje Carrefour Mova

09.04.2008 00:10, aktual.: 09.04.2008 11:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Carrefour Polska, który rozpocznie dziś działalność jako wirtualny operator telefonii mobilnej (MVNO), chce do końca tego roku zdobyć kilkadziesiąt tysięcy, a w ciągu 12 miesięcy - ponad sto tysięcy klientów.

Carrefour Polska, który rozpocznie dziś działalność jako wirtualny operator telefonii mobilnej (MVNO), chce do końca tego roku zdobyć kilkadziesiąt tysięcy, a w ciągu 12 miesięcy - ponad sto tysięcy klientów, wynika z wypowiedzi prezesa Gillesa Roudy. Firma ma będzie świadczyć usługi w modelu pre-paid, pod marką "Carrefour Mova" w oparciu o infrastrukturę Polkomtela.

_ Nie mamy precyzyjnego celu jeśli chodzi o liczbę klientów, bo najważniejszy jest dla nas sprawny technicznie start usługi _ - powiedział prezes Carrefour Polska Gilles Roudy dziennikarzom. Zaznaczył jednak, że chciałby zdobyć dla sieci kilkadziesiąt tysięcy klientów do końca tego roku, a w ciągu roku świadczenia usługi przekroczyć liczbę stu tysięcy klientów.

Carrefour działa już jako MVNO we Francji, Włoszech, Hiszpanii i Belgii. Startery "Carrefour Mova" będą sprzedawane w sieci sklepów Carrefoura. _ Docelowo będą to wszystkie nasze sklepy _ - powiedział Roudy. W nowej sieci minuta połączenia do wszystkich sieci będzie kosztowała 49 groszy, a sms - 20 groszy. Starter będzie kosztował 9,99 zł.

W ramach promocji klienci Carrefoura otrzymają darmową minutę do wykorzystania w sieci Carrefour Mova i na numery stacjonarne w zamian za każde 10 złotych wydanych za zakupy w sklepach tej sieci. Kartę można będzie doładować w sklepach, przy kasie, za dowolnie wybraną kwotę, lub resztę z zakupów. Doładowania można będzie też kupić przez internet, w sieciach "Kolporter" oraz systemie "moje doładowania". Na doładowania można będzie też wymienić punkty z programu lojalnościowego "Rodziynka".

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także