Instagram Stories pozwala dodać muzykę

A to oznacza, że Instagram wytacza działa swojemu nowemu, groźnemu konkurentowi - Musical.ly. Sprawdzona taktyka. Facebook kopiując pomysły rywala sprawił, że Snap nie jest tak popularny jak wcześniej. Z Musical.ly będzie podobnie?

Instagram Stories pozwala dodać muzykę
Źródło zdjęć: © Pixabay.com
Adam Bednarek

29.06.2018 | aktual.: 29.06.2018 11:10

Instagram pozwala dodać do Stories utwory muzyczne. Wprawdzie nie własne, ale nikt na brak popularnych piosenek narzekać nie będzie. Facebook dogadał się z takimi wytwórniami jak UMG, Sony czy Warner, co oznacza, że już dostępni są tacy artyści jak Post Malone, Bruno Mars, Guns N’ Roses czy Demi Lovato.

Obraz
© Instagram.com

Funkcja może jeszcze nie działać we wszystkich państwach, ale Instagram obiecuje, że wkrótce stanie się ona dostępna u każdego.

Instagram Stories to nic innego, jak kopia My Story ze Snapchata - pisaliśmy, gdy ta usługa debiutowała, pozwala ona tworzyć własne historie. Teraz Facebook znowu sięga po rozwiązania konkurencji. W końcu łączenie muzyki z filmami to coś, co zagwarantowało sukces Musical.ly.

Musical.ly - nowa aplikacja dla młodych

"Aplikacja umożliwia tworzenie krótkich, ale skomplikowanych materiałów wideo i miksowanie ich z popularną muzyką. Efektem pracy możemy podzielić się ze znajomymi przez maila, Messengera, Instagrama czy publicznie wewnątrz platformy". Te zalety przedstawiała firma Hash w swoim dedykowanym raporcie.

Wideo, które można było zobaczyć powyżej, noszą nazwę musicali. Codziennie pojawia się ich aż 15 milionów w skali globu. W większości są one "wyśpiewane", jednak najpopularniejsze jest sześć motywów. Prym wiedzie "lip-sync", czyli zsynchronizowany taniec i śpiew do wybranego utworu, czy "transistion", pozwalający na montaż nagrań z przedniej i tylnej kamerki w celu tworzenia zaskakujących "przejść" - pisał Grzegorz Burtan z WP Tech, przedstawiając aplikację.

Muzyka w Instagram Stories - Facebook znowu kopiuje

Jest o co walczyć, bo najpopularniejsi twórcy nawet w Polsce mają milionową widownię. Samo Musical.ly zostało pobrane już ponad 240 milionów razy, a że służy jako przestrzeń do ekspresji dla młodych ludzi, każdy sposób, by podebrać użytkowników, jest dla Facebooka ważny. Podejście giganta nie dziwi - w końcu to właśnie inspiracja Snapchatem sprawiła, że dziś Snap ma się coraz gorzej.

facebookInstagrammusical.ly
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)