Zmiany na Allegro. Serwis wprowadza nową usługę

Zmiany na Allegro. Serwis wprowadza nową usługę06.07.2019 12:16
Źródło zdjęć: © iStock.com

Serwis Allegro wprowadził dla wszystkich użytkowników nową usługę o nazwie "callback", która ma pomóc zarówno kupującym jak i sprzedającym w rozwiązywaniu problemów. To kolejna zmiana, która ma na celu poprawę jakości usług oferowanych przez Allegro.

Allegro od 2018 roku wprowadza zmiany dotyczące obsługi klientów, w tym stawia na większą liczbę konsultantów, poprawienie procesu odpowiedzi na maile czy wdraża nowe możliwości komunikacji w czasie rzeczywistym (chat, messaner). Usługa "callback" ma być dodatkową pomocą, z której mogą skorzystać zarówno kupujący jak i sprzedający.

Nowa usługa "callback" dla kupujących i sprzedających

"Callback" umożliwia zamówienie telefonicznej rozmowy z doradcą z Allegro. Zamawiając rozmowę możemy wybrać dowolny termin, w którym ma nastąpić kontakt z konsultantem Allegro. Aby skorzystać z usługi, należy wejść na stronę Allegro Pomoc i wyszukać odpowiednią opcję. Na stronie internetowej znajdziemy również odpowiedzi na najpopularniejsze pytania zadawane przez użytkowników serwisu, ale jeśli nasz problem będzie bardziej złożony, to mamy możliwość zamówienia rozmowy z konsultantem.

- "Zawsze będą zdarzać się sytuacje, gdy kontakt z nami będzie niezbędny" - zaznacza Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds relacji z klientami w Allegro. - "Chcemy, żeby w takich wypadkach to klient decydował jak i kiedy się z nami skontaktować".

Zobacz też: Allegro wprowadzi nowy sposób płatności. Chce zaskoczyć rynek

Usługa "callback" ma wprowadzić ułatwienie w rozwiązywaniu trudniejszych kwestii oraz wątpliwości, na które trudno jest znaleźć odpowiedź w sekcji pomocy, jak również w wyjaśnieniu sytuacji, które trudno jest opisać drogą elektroniczną. Warto również wspomnieć, że Allegro wprowadziło kilka funkcji ułatwiających kontakt z konsultantami także w swojej aplikacji na urządzenia mobilne.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.