UX Poland - The Human Experience Conference

UX Poland - The Human Experience Conference31.03.2014 14:46
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

9 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów, rozpocznie się UX Poland: The Human Experience Conference. Impreza potrwa do 11 kwietnia i obejmie dzień, w którym odbędzie się pięć warsztatów oraz dwa dni wypełnione ponad 30 wystąpieniami prelegentów z całego świata. Prezentacje będą dotyczyły zagadnień związanych z e-marketingiem, e-commerce oraz zastosowaniem nowych technologii w tworzeniu doświadczenia i kontaktu z marką.

Konferencja, w której udział biorą głównie specjaliści, menedżerowie wyższego szczebla, prezesi firm związanych z bankowością, finansami, marketingiem, e-marketingiem czy e-commerce ma za zadanie pokazywać jak tworzyć doświadczenie człowieka z nowymi technologiami. Tegoroczna edycja skupi się na procesie tworzenia produktów i usług, a także odpowie na pytania związane z przyszłością zastosowania technologii.Experience to jedno z najgorętszych pojęć marketingowych na świecie i to właśnie szczegóły związane z doświadczeniem o jakich będą rozmawiać specjaliści podczas konferencji, decydują o sukcesie komercyjnym produktu.

Dwa dni konferencji to wystąpienia prawie 4. prelegentów z całego świata. Wśród nich między innymi:

• Indi Young –. ekspertka Rosenfeld Media i autorka bestselleru pod tytułem Mental Models, jedna z założycielek agencji Adaptive Path,

• Jeff Parks –. koordynator warsztatów UX Poland, wieloletni członek zarządu Instytutu Architektury Informacji, właściciel agencji Follow the UX Leader, jeden z najbardziej znanych i cenionych konsultantów User Experience na świecie

• Christian Hertlein –. Interaction Designer w IDEO – legendarnej agencji odpowiedzialnej za stworzenie myszki dla Apple

• Matt Lee –. Senior User Researcher z Booking.com, największego serwisu rezerwacyjnego na świecie,

• Andrea Resmini –. przewodniczący Instytutu Architektury Informacji oraz wykładowca Jönköping International Business School,

• Mateo Rando - Researcher ze Spotify, wcześniej Facebook i Netflix

• Kara Pecknold z Frog Design –. agencji zajmującej się wzornictwem od lat 60. XX wieku, tworzącej rozwiązania dla takich marek jak Sony, IBM, Nike czy Microsoft,

• Matt Ventre –. product designer w NASDAQ OMX,

• Yury Vetrov –. dyrektor działu UX w Mail.ru, serwisu który wyparł Gmail z rynku rosyjskiego.

Na scenie nie zabraknie także polskich reprezentantów, a wśród nich przede wszystkim:

• Wiesława Koteckiego i Huberta Anyżewskiego –. prekursorów zagadnień User Experience w Polsce założycieli UseLab oraz pomysłodawców i twórców UX Poland.

• Michała Panowicza –. dyrektora zarządzającego mBank,

• Kamila Adamczyka z Intelclinic –. jednego z najbardziej znanych na świecie startupów, odpowiedzialnego za stworzenie opaski NeuroOn
• Krzysztofa Paplińskiego z Dice +

• Natalii Hatalskiej –. ekspertki w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej.

Jeden dzień w pełni poświęcony będzie warsztatom, w trakcie których przygotowane będą rozwiązania dla projektów realizowanych przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, działającą pod egidą Fundacji Billa i Melidny Gates’ów. FRSI jest patronem merytorycznym UX Poland 2014.

UX Poland to konferencja multikulturowa, gromadząca projektantów z Ameryki Południowej i Północnej, całej Europy oraz Azji. Prelegenci UX Poland 201. pracują w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Kanada, Peru, Holandia, Niemcy, Rosja czy Polska.

Tegoroczna edycja, oprócz tego że jak co roku w całości będzie nagrywana i rozpowszechniana za pomocą darmowej aplikacji video, dodatkowo będzie tłumaczona na język migowy przez specjalistów z Migam.pl –. polskiej firmy, która stworzyła system do nauki i tłumaczenia języka migowego za pomocą specjalnej aplikacji. Przerwy będzie można spędzać w strefie interakcji, zapoznać się z najnowszymi technologiami i trendami, a także odpocząć w strefie chilloutu.

Głównymi sponsorami konferencji są: Mastercard oraz UseLab.

Szczegółowe informacje dotyczące agendy, biletów i sponsorów dostępne są na oficjalnej stronie wydarzenia www.uxpoland.com

Wirtualna Polska jest patronem medialnym wydarzenia.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.