Szwedzka marka oczyszczaczy powietrza Blueair wchodzi do Polski

Szwedzka marka oczyszczaczy powietrza Blueair wchodzi do Polski26.10.2018 16:14
Źródło zdjęć: © Blueair

Blueair to działająca od 20 lat marka premium oczyszczaczy do powietrza. Pojawiła się w polskich sklepach już kilka miesięcy temu, ale dopiero teraz miała swoją oficjalną premierę. Blueair to najnowsze rozwiązania rygorystyczne normy i elegancki desing.

Marka BlueAir oferuje trzy linie oczyszczaczy powietrza: Classic, to największe oczyszczacze, zdolne filtrować pomieszczenia nawet o powierzchni 120 m kwadratowych, mniejsze urządzenia pochodzą z linii Sense+, to eleganckie urządzenia, które świetnie pasują do wnętrz, w których design ma znaczenie, najnmniejsze (ale wcale nie gorsze) są oczyszczacze z linii Blue, te świetnie pasują do małych pokojów i sypialni.

Źródło zdjęć: © Blueair
Źródło zdjęć: © Blueair

Oczyszczacz Blueair Classic

Blueair Classic cicho i skutecznie usuwa z powietrza w pomieszczeniu wszelkie zanieczyszczenia. Urządzenia z serii Classic wyróżnia śnieżnobiały kolor obudowy i minimalistyczny design. Dzięki wbudowanej łączności Wi-Fi produkty nowej generacji z linii Classic można łatwo kontrolować w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca za pomocą aplikacji Blueair Friend. Seria Classic jest cicha i wydajna, dzięki zastosowaniu wyjątkowej technologii HEPASilenttm, która łączy w sobie rewolucyjne wykorzystanie filtracji elektrostatycznej i mechanicznej. Seria Classic to szwedzki projekt wielokrotnie nagradzany w dziedzinie designu.
• Powierzchnia pomieszczenia: 26-120 m2
• Skuteczność: usuwa 99,97% zanieczyszczeń
• Technologie: HEPASilent™, filtr SmokeStop, filtr cząsteczek Particle
• Dostępność: 3 wielkości
• Energooszczędna i cicha praca
• Cena: 1499-3599 zł

Źródło zdjęć: © Blueair
Źródło zdjęć: © Blueair

Oczyszczacz Blueair Sense+

Blueair Sense+ to inteligentny oczyszczacz powietrza, który łatwo dopasować do swojego wnętrza. Za wielokrotnie nagradzaną rodziną produktów Blueair Sense stoi szwedzkie wzornictwo cieszącej się międzynarodowym uznaniem firmy Claesson Koivisto Rune. Dzięki zróżnicowanej gamie kolorystycznej, modele z tej serii są idealne do mniejszych pomieszczeń, w których design ma znaczenie, ale czyste powietrze – jeszcze większe. Połączenie Wi-Fi umożliwia zdalne sterowanie i interaktywność z aplikacją Blueair Friend. Dzięki wbudowanym sensorom, urządzeniem można sterować bezdotykowo – ruchem dłonią.
• Powierzchnia pomieszczenia: 18-30 m2
• Skuteczność: usuwa 99,97% zanieczyszczeń
• Technologie: HEPASilentPlus™ oraz filtr Particle z wkładką węgla aktywnego
• Dostępność: 6 kolorów
• Cicha praca: 29-50 dB
• Czas eksploatacji filtra: 4 380 h
• Wielokrotnie nagradzany za design
• Cena: 1999 zł

Źródło zdjęć: © Bluair
Źródło zdjęć: © Bluair

Oczyszczacz Blue by Blueair

Serię produktów Blue cechuje ta sama wysoka jakość, co innych urządzeń Blueair. Linia oczyszczaczy Blue to gwarancja niskiego zużycia energii, niemal bezgłośnej pracy oraz zastosowania materiałów, które podlegają pełnemu recyklingowi. Produkty z linii Blue oferują doskonałą wydajność przy kompaktowych rozmiarach oraz są proste w obsłudze – mają tylko jeden przycisk. Oczyszczacze Blue Pure 411 i Blue Pure 221 dostępne są w wielu kolorach, a tkanina, z którego zrobiony jest filtr wstępny, wychwytuje duże cząstki zanieczyszczeń, przedłużając żywotność głównego filtra.

Blue Pure 411

• Powierzchnia pomieszczenia: 15-25 m2
• Zużycie energii: 1,5-10 W (tyle, co żarówka LED)
• Dostępność: 3 kolory tkanin filtra wstępnego
• Cicha praca: 17–46 dB
• Wymiary: 42 × 20 × 20 cm
• Waga: 1,52 kg
• Intuicyjna obsługa za pomocą jednego przycisku
• Wlot powietrza 360o
• Podlega pełnemu recyklingowi
• Cena: 649 zł

Blue Pure 221

• Powierzchnia pomieszczenia: 50-83 m2
• Zużycie energii: 30-61 W
• Dostępność: 5 kolorów tkanin filtra wstępnego
• Cicha praca: 31-56 dB
• Wymiary: 51× 33 × 33 cm
• Waga: 8,3 kg
• Prosta obsługa za pomocą jednego przycisku
• Wlot powietrza 360o
• Podlega pełnemu recyklingowi
• Cena: 1499 zł

O marce Blueair

Blueair to szwedzka marka, która powstała z miłości do czystego, zdrowego powietrza. 20 lat temu założyciel Blueair – Bengt Rittri – zauważył, że coraz trudniej o czyste powietrze w pracy i w domu. Postanowił stworzyć najlepszy oczyszczacz powietrza na świecie, aby zapewnić swojej rodzinie i podobnie myślącym ludziom czysty azyl. Oczyszczacze Blueair usuwają 99,97% szkodliwych zanieczyszczeń z powietrza, takich jak PM 2.5 i PM 10, pyłki, kurz, sierść i naskórek zwierząt, bakterie i wirusy, pleśń, roztocza, lotne związki organiczne, dym, nieprzyjemne zapachy czy substancje chemiczne. Urządzenia Blueair wyróżniają się wysokim wskaźnikiem CADR, czyli standardem oceny ustalonym przez niezależne Stowarzyszenie Producentów Sprzętu Gospodarstwa Domowego (AHAM). Stosowany jest on do pomiaru skuteczności oczyszczacza powietrza z uwzględnieniem powierzchni pomieszczenia i objętości czystego powietrza wytwarzanego na minutę.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.