Szkolenia z pozycjonowania w Google! SEO na Search Marketing Week

Szkolenia z pozycjonowania w Google! SEO na Search Marketing Week22.11.2010 09:41
Źródło zdjęć: © Google

Podczas drugiej edycji tygodniowego eventu z emarketingu zintegrowanego Search Marketing Week przeprowadzone zostaną dwa intensywne szkolenia z SEO i pozycjonowania stron internetowych w Google.

*Podczas drugiej edycji tygodniowego eventu z emarketingu zintegrowanego Search Marketing Week przeprowadzone zostaną dwa intensywne szkolenia z SEO i pozycjonowania stron internetowych w Google. *

Pierwszy warsztat, adresowany do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z SEO, ruszy 2. listopada. Natomiast dzień później, 25 listopada, organizatorzy zapraszają na szkolenie dla profesjonalistów i osób zajmujących się SEO zawodowo. W obu przypadkach wiedzę z zakresu pozycjonowania stron przekazywać będą wyłącznie wieloletni praktycy, podpierając ją realnymi przykładami.

Podczas pierwszego szkolenia z SEO i pozycjonowania omówione zostanie ponad 10. czynników mających wpływ na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania. Eksperci rozłożą na części pierwsze algorytm Page Rank i powiedzą, jak zdobywać wartościowe linki, które będą budowały pozycję serwisu.

Przedstawione zostaną także etyczne i nieetyczne techniki pozycjonowania oraz prognozy dotyczące dalszego rozwoju SEO. Podczas całodziennego szkolenia aż 9. minut zarezerwowano na pytania od uczestników. Organizatorzy warsztatu gwarantują, że żadne z pytań nie pozostanie bez odpowiedzi.

Wersja SEO Professional oparta jest o 1. szczegółowych Case Study projektów SEO realizowanych w Google.pl. Warty podkreślenia jest też fakt, że wśród prelegentów znajdzie się aż pięciu czołowych polskich specjalistów SEO!

To jedyne z dziewięciu szkoleń podczas Search Marketing Week, na którym nie będzie szczegółowej agendy spotkania. Formuła szkolenia SEO Professional będzie bardziej przypominała interaktywny warsztat połączony z dyskusją z uczestnikami. – Podczas szkolenia SEO Professional każdy case study jest omawiany a nie wykładany. Zakładamy, że osoby obecne na sali wniosą sporo także swojego know-how, a rozmowy i wymiany poglądów wzbogacą i rozszerzą wiedzę – mówi Cezary Lech z firmy MaxROY.com, jeden z organizatorów i prelegentów Search Marketing Week.

Praktycznie całe szkolenie SEO Professional jest zbudowane na bazie doświadczeń, studiów przypadków i dotychczas realizowanych projektów. Prelegenci nie będą się skupiać na technicznych drobiazgach, zakładając, że uczestnicy szkolenia SEO Professional na temat SEO wiedzą już całkiem sporo.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń SEO oraz pozostałych 7 warsztatów można znaleźć na stronie http://searchmarketingweek.com/. Tydzień intensywnych szkoleń z marketingu internetowego rusza już w najbliższy poniedziałek w Warszawie, 2. listopada i potrwa do piątku, 26 listopada.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.