System AX-Dynamics - 5 cennych rozwiązań, które zyska Twoje przedsiębiorstwo.

System AX-Dynamics - 5 cennych rozwiązań, które zyska Twoje przedsiębiorstwo.02.12.2019 15:41
Źródło zdjęć: © materiał partnera
Materiał partnerski

Nowoczesne rozwiązania i wprowadzane technologie wykorzystywane są przez np. branże spożywcze, handel detaliczny i przemysł. Wszystkie z nich chcą w ten sposób usprawnić swoje procesy, dbając o produkcję i obsługę na najwyższym poziomie. Wśród sztucznych inteligencji i programów pojawiają się również najnowsze i innowacyjne rozwiązania IT. To one koordynują dystrybucję, produkcję, a także reklamę czy inżynierię produktu. O jednym z takich rozwiązań powiemy nieco więcej poniżej.

Czym jest Microsoft Dynamics AX?

AX Dynamics (https://ax-dynamics.com)
jest integrowanym systemem informatycznym, którego celem jest pomoc w zarządzaniu procesami przedsiębiorstwa.

Ostatnie raporty i statystyki wskazują, iż jest on wiodącym liderem wśród systemów ERP, zwłaszcza w przypadku średnich biznesów[1]. Głównym jego celem jest integrowanie wskazanych aplikacji Microsoft, ułatwiając w ten sposób zarządzanie, przenoszenie danych i ich koordynację podczas wprowadzania do systemu.

Ze względu na swoją elastyczność i uniwersalność, z rozwiązania korzysta wiele branż – które głównie planują pracę w jednym systemie, dotyczącym min. finansów, kadr, sprzedaży, CRM, budowania kontaktów i innych.

System ten jest niejako odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstw, które poszukiwały produktu elastycznego, wydajnego pod względem kosztów, a także skalowanego wraz z ewentualnym rozwojem firm. Co również istotne – musiał pozostać przyjemnym do wdrożenia i kompatybilnym z narzędziami, które wykorzystywane są w większości branż. Tak właśnie powstał pomysł AX Dynamics.

A co dzięki temu zyska Twoje przedsiębiorstwo?

Przejdźmy do szczegółowego wyodrębnienia walorów i zalet rozwiązania, które oferuje Anegis.

1) Zaplanujesz swoje zasoby i procesy

A konkretniej – zasoby swojego średniego lub dużego przedsiębiorstwa[1].

Dzięki rozwiązaniom ERP zoptymalizujesz procesy – poczynając od tych dotyczących finansów, po budżetowanie, etapy windykacji, zarządzania i transportowania towaru. Na tej podstawie przygotujesz raporty, które usprawnią pracę pracowników i co istotne – pomogą w podjęciu słusznych i świadomych decyzji. Pamiętaj, że system opiera się na pełnej integracji z aplikacjami Dynamics CRM i Office 365.

2) Zdobędziesz nową, efektywniejszą komunikację w swojej firmie

Na potrzeby wyjaśnienia tego punktu, wyobraźmy sobie duże przedsiębiorstwo, które złożone jest z wielu działów – handlowego, administracji, dystrybucji, produkcji (https://ax-dynamics.com/pl/branze/produkcja)
i innych. Koordynacja i sprawna komunikacja pomiędzy tak dużą liczbą pracowników jest trudna - wymaga otwartości i nierzadko nakładu czasu. System AX Dynamics pomaga porozumiewać się różnym działom w sposób płynny. W jednym miejscu wskazane osoby zyskują dostęp do ważnych informacji, które przydają się na ich stanowisku.

Dane te dostępne są od ręki i nie wymagają kontaktowania się poszczególnych jednostek.

3) Będziesz lepiej znał swojego klienta

Klient lojalny, który czuje się doceniony i zauważony nie tylko wystawi rekomendację, ale również do nas wróci[2]. Celem przedsiębiorstwa jest więc poznać potrzeby klienta, zapamiętać je i możliwie najdokładniej na nie odpowiedzieć. System CRM (a dokładniej aplikacja Customer Service) wpływa właśnie na te elementy, podczas pozyskiwania nowych i utrzymywania stałych już klientów.

Efekt? W jednym miejscu potrafimy zgromadzić najważniejsze i niezbędne dla nas informacje. Odpowiednia ich segmentacja pozwala sprecyzować jego profil, co jest prostym krokiem do odpowiedzenia na wspomniane powyżej potrzeby i oczekiwania. Co ważne, system potrafi spisać informacje odnośnie faktur, sprzedaży, a nawet rozmów, które odbywały się drogą mailową lub telefoniczną.

4) Ujednolicisz marketing

Prowadzenie działań marketingowych na różnych kanałach, w różnych siedzibach i nierzadko – w różnych miastach, jest zadaniem trudnym i procesowo – niemalże niemożliwym. Utrudnienia te mnożą się, jeśli za tą formę odpowiada sztab specjalistów, z różnymi wizjami, pomysłami i sposobami realizacji. Dzięki interakcji z aplikacjami i programami z rodziny Microsoft zyskujesz jednolitą sprzedaż i spójne działania marketingowe. Klient więc otrzymuje stały komunikat, co z punktu widzenia wizerunku firmy jest niezwykle cennym i ważnym elementem. W tym jednym miejscu stworzysz kampanie e-mail, zaprojektujesz landing pages i zaplanujesz webinary. Stworzysz bony dla klientów, wdrożysz programy lojalnościowe. Bez pominięcia i docierając do wszystkich, zainteresowanych osób.

Co więcej, system pozwoli ci stworzyć wielokanałowe kampanie, które dostosowane będą do profilu i potrzeb twojego klienta. Docierasz więc do nich personalnie, zwiększając szansę na zysk i stałą współpracę.

5) Wprowadzisz porządek

Tak, w firmie, zwłaszcza tej złożonej z wielu procesów i działów, może zapanować chaos. Wynika on z błędów komunikacji, z szybko postępujących zmian, z niewyobrażalnej ilości danych, które należy zapamiętać, przetworzyć i posegregować. Ilość tych czynników potrafi być przytłaczająca i trudna dla zarówno jednego człowieka, jak i całego sztabu ludzi. W takim przypadku wkraczają możliwości CRM, którego celem jest segregacja i porządek, a w ostateczności – rozwój przedsiębiorstwa.

Jeśli więc potrzebujesz jednego systemu, który uporządkuje takie elementy jak: zmiany sprzedawców w twoim sklepie, analizy związane z ruchem klienta lub zasięgiem – doskonałym okaże się być Common Data Service, które również działa kompatybilnie z usługami i aplikacjami Microsoft.

Bibliografia
[1] Luszczak, A. (2010). Using Microsoft Dynamics AX 2009. Wiesbaden: Vieweg+ Teubner.
[2] Reichheld, F. F. (1993). Loyalty-based management. Harvard business review, 71(2), 64-73.

Materiał partnerski
Źródło artykułu:Materiał Partnera
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.