Skype Manager - nowe narzędzie do zarządzania służbowymi rozmowami

Skype Manager - nowe narzędzie do zarządzania służbowymi rozmowami18.05.2010 14:26
Źródło zdjęć: © Skype

Firma Skype przedstawiła dziś nowe sieciowe narzędzie Skype Manager. Zastępuje on panel sterowania Skype Business Control Panel, który pierwotnie został stworzony w celu umożliwienia małym i średnim firmom korzystanie z aplikacji Skype przez ich pracowników

Narzędzie Skype Manager (skype.com/go/skypemanager)
ułatwia firmom - niezależnie od ich wielkości, optymalne i skuteczne wykorzystywanie Skype w miejscu pracy. Obejmuje ono scentralizowany system płatniczy, umożliwia przeprowadzanie analiz w czasie rzeczywistym i raportowanie. Oferuje również możliwość zarządzania kontami użytkowników Skype w firmie oraz przypisywania poszczególnych funkcji aplikacji. Wszystko po to, aby ułatwić firmom osiągnięcie większej elastyczności w komunikacji oraz kontroli nad wykorzystaniem Skype.

"Przyjrzeliśmy się temu, w jaki sposób Skype jest wykorzystywany w miejscu pracy i opracowaliśmy Skype Manager specjalnie po to, by umożliwić firmom zcentralizowany nadzór nad wykorzystaniem, zarządzaniem oraz regulowaniem płatności za korzystanie ze Skype" - wyjaśnia David Gurle, Wiceprezes i Dyrektor Generalny Skype for Business. - "Chcemy umożliwić firmom pełniejsze wykorzystanie potencjału Skype po to, aby poznały wszystkie korzyści płynące z usprawnionej współpracy i oszczędności kosztów”.

Kluczowe funkcje narzędzia Skype Manager:
• Wykorzystywanie Skype w obrębie firmy jest scentralizowane. Administrator może, w zależności od potrzeb, tworzyć i dodawać konta pracowników.
• Doładowania Skype Credit są nabywane i przydzielane przez administratora, który dodatkowo kontroluje i przypisuje takie funkcje, jak: numery online, subskrypcje, poczta głosowa, itp.
• Odnawianie doładowań Skype Credit i subskrypcji może być wykonywane automatycznie.
•. Elastyczna tablica kontrolna raportowania umożliwia analizę w czasie rzeczywistym wykorzystania Skype w całej organizacji, a także tworzenie miesięcznych raportów wydatków na poziomie firmy, działu lub pojedynczego pracownika.

Narzędzie Skype Manager może być także wykorzystywane do szybkiego i łatwego zarządzania Skype dla SIP (http://www.skype.com/business/products/pbx-systems/sip/), rozwiązania umożliwiającego połączenie istniejącego systemu telefonicznego firmy z aplikacją Skype. Dzięki temu Skype pozwala pracownikom na prowadzenie bardziej wydajnej komunikacji, kierując rozmowy wychodzące, wykonywane bezpośrednio z ich normalnych telefonów, na numery telefonów komórkowych i stacjonarnych na całym świecie. Pozwala również firmom na odbieranie rozmów przychodzących od użytkowników Skype za pomocą istniejącej centralki PBX oraz obsługiwanie ich w taki sam sposób, jak wszelkich innych rozmów przychodzących.

Skype Manager jest oferowany w formie darmowej wersji testowej do końca października 201. r. Skype dla SIP jest obecnie dostępny w wersji Open Beta dla wszystkich.

Skype umożliwia firmom rozwijanie współpracy i wzrost produktywności. Ocenia się, że obecnie 37% wszystkich użytkowników korzysta ze Skype w celach zawodowych. Program jest szeroko znany jako aplikacja umożliwiająca użytkownikom z całego świata wykonywanie darmowych połączeń głosowych i wideo, przesyłania wiadomości i plików, udostępniania pulpitu, a także do wykonywania tanich połączeń z numerami telefonów stacjonarnych i komórkowych na całym świecie. Można z niego korzystać również w telefonach komórkowych; Skype oferuje również wiele innych możliwości. Więcej informacji dotyczących wykorzystania aplikacji do celów biznesowych można znaleźć na stronie skype.com/go/business.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.