Sebastian Vettel nowym, globalnym ambasadorem marki Braun

Sebastian Vettel nowym, globalnym ambasadorem marki Braun26.08.2013 12:57
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Braun i wielokrotny Mistrz Formuły 1, Sebastian Vettel łączą siły, aby zainspirować mężczyzn do spełniania swoich marzeń.

Marka Braun podczas dzisiejszej konferencji prasowej ogłosiła, iż wielokrotny mistrz świata Formuły 1. Sebastian Vettel został nowym, globalnym ambasadorem golarek elektrycznych Braun Series. To wydarzenie jest także początkiem nowej, globalnej kampanii marki, która realizowana będzie pod hasłem „Hold on to your Dreams” - „Podążaj za marzeniami”.

Informacja o nawiązaniu współpracy z Sebastianem Vettelem została ogłoszona na belgijskim torze Formuły 1 Spa-Francorchamps. Nowy ambasador golarek marki Braun, Sebastian Vettel skomentował rozpoczęcie współpracy: „Marka Braun towarzyszy mi od wczesnej młodości. Nasze więzy są tym silniejsze, ponieważ pochodzimy z tego samego landu - Hesji. W golarkach Braun zawsze fascynował mnie fakt, iż są bardzo zaawansowane technologiczne. To trochę jak z Formułą 1 - najnowocześniejsza technologia, najlepsze wykonanie i gwarancja trwałości. Po prostu robią to, czego od nich oczekujesz. Jestem dumny mogąc zostać ambasadorem produktów Braun do męskiej pielęgnacji”.

Lakis Vasileiadis, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego marki Braun powiedział: „Mieć Sebastiana Vettela za nowego ambasadora to ogromny zaszczyt. Jest on niesamowitym człowiekiem, który spełnił swoje marzenie dzięki ciężkiej pracy, przygotowaniu, wytrwałości i najlepszym wynikom. W swojej dyscyplinie należy do grona najlepszych. Tak jak Max Braun - założyciel firmy - Sebastian nieustępliwie dążył do osiągnięcia swojego celu. Będąc inspiracją dla milionów mężczyzn, idealnie nadaje się do reprezentowania marki Braun”.

Przełomowe technologie zawsze mają swój początek w marzeniach. Max Braun, założyciel firmy, marzył o stworzeniu pierwszej golarki foliowej. Od tego czasu marka Braun nieprzerwanie przekuwa marzenia w technologiczne innowacje. W ten sposób powstały bazy czyszczące golarek, a następnie pierwsze golarki chłodzące skórę. Dzisiaj marzenia te stały się rzeczywistością dzięki technologiom Braun Clean & Renew i Braun CoolTec.

Dla marki Braun inspirację stanowią mężczyźni tacy jak Sebastian Vettel - człowiek sukcesu, który spełnił swoje marzenie zostania najmłodszym mistrzem Formuły 1 w historii. „Pokładamy podobną wiarę w marzenia, podobnie na nie patrzymy. Nie poprzestajemy na samych marzeniach, ale wcielamy je w życie. Naszym celem jest inspirowanie również innych do ich realizowania.”- dodał Vasileiadis.

Sebastian Vettel jest twarzą nowej kampanii marki Braun pod hasłem „Hold on to your Dreams” - „Podążaj za marzeniami”. Już tej jesieni Braun rozpocznie kampanię, w ramach której razem z Sebastianem Vettelem będzie apelowała do mężczyzn na całym świecie, aby nigdy nie rezygnowali z podążania za swoimi marzeniami.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.