Reklamy na eBay.pl od Ad.net

Reklamy na eBay.pl od Ad.net27.04.2007 15:00

Polski eBay rozpocznie pokazywanie reklam na swoim serwisie. Za pozyskiwanie reklamodawców będzie odpowiadała sieć Ad.Net. Jak sprawa reklam wygląda w innych krajach, w których działa eBay? Czy to krok w dobrym kierunku?

Źródło zdjęć: © ebay.pl
Źródło zdjęć: © ebay.pl

Ad.net będzie sprzedawał powierzchnię reklamową na stronach eBay.pl, jak również poszukiwał reklamodawców, promował serwis aukcyjny eBay w domach mediowych oraz wspierał działania promocyjne jakie serwis aukcyjny będzie przeprowadzał. Umowa pomiędzy firmami została podpisana do końca 2007 r.

_ -EBay na całym świecie współpracuje z firmami sprzedającymi reklamy w internecie. Ponieważ reklama nie jest naszym podstawowym zajęciem postanowiliśmy powierzyć te działania profesjonalistom. Liczymy, że wprowadzenie dodatkowych informacji w postaci reklam uatrakcyjni nasz serwis - _ mówi Alina Prawdzik, dyrektor generalny w eBay Polska.

Do tej pory polski eBay emitował reklamy Google AdSense. Pojawiła się także jedna kampania graficzna banku Polbank.

W niektórych krajach, np. w Wielkiej Brytanii, eBay sprzedaje reklamę samodzielnie, w innych ma parnetrów, np. w USA - Yahoo!

W Polsce firma zdecydował się na współpracę z siecią reklamową Ad.net. _ - eBay.pl jako nasza najnowsza perła pozwoli nam na personalizacje kampanii dla naszych klientów z wykorzystaniem najnowszej światowej technologii. Owoce naszych wspólnych wysiłków juz niedługo będą widoczne - _ cieszy się Remigiusz Łagodzki, szef działu zakupu i marketingu Ad.Net.

W Polsce reklamy są wyświetlane również w serwisie aukcyjnym Swistak.pl. Reklam nie pokazuje Allegro, choć kilka lat temu ta platforma aukcyjna miała własny dział sprzedaży.

Czy współpraca z siecią a nie samodzielna sprzedaż to w pełni przemyślany krok ze strony eBay.pl? - _ -Moim zdaniem eBay Polska przecenia możliwości i efektywność outsourcing'u. Zamiast zatrudnić pracownika do dbania o własny wizerunek - zatrudnia agencję ( z mizernym skutkiem ). Zamiast samodzielnie sprzedawać powierzchnię reklamową i rozwijać kontakty - zatrudnia pośrednika ( u którego zostanie większość wpływów z reklamy i wszystkie kontakty z reklamodawcami ). - _ uważa Jacek Z. Strzembowski z serwisu Aukcje.org. _ -Jednak Ad.netowi gratuluję nowej pozycji w portfelu _ - dodaje Strzembowski.

Ad.net ma też inne powody do radości, z zasięgiem rzędu 81,49% i 10.9 mln użytkowników ( real users ) Ad.Net odzyskał pozycję lidera wśród polskich sieci reklamowych jeśli chodzi o zasięg. Sieć ARBOmedia ma zasięg na poziomie 80,93 % z 10,82 mln użytkowników ( dane wg. lutowych wyników Megapanelu ).

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.