Redcoon w polskich strukturach Media-Saturn Holding

Redcoon w polskich strukturach Media-Saturn Holding04.04.2016 09:59
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Holding Media-Saturn kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Do portfolio marek technologicznych należących do koncernu dołączył sklep internetowy redcoon.pl, działający w segmencie Pure Play. Z dniem 1 kwietnia redcoon stał się integralną częścią Media-Saturn Holding Polska.

Sklep internetowy redcoon działa w 8 krajach europejskich, w tym od 200. roku także w Polsce. Oferta sklepu to ponad 35 000 produktów w głównych kategoriach związanych z elektroniką dla domu i biura oraz z nowymi technologiami m.in. AGD, RTV, komputery, sprzęt fotograficzny, sprzęt ogrodowy, elektronika sportowa i rekreacyjna, instrumenty muzyczne i akcesoria.

Rozpoczęty w październiku 201. roku proces włączenia spółki redcoon w struktury Media-Saturn Holding Polska Sp. z o.o. został z sukcesem zakończony. Tym samym z dniem 1 kwietnia br. redcoon stał się integralną częścią holdingu i trzecią, obok Media Markt i Saturn, marką działającą na rzecz rozwoju firmy. Jako uznany na rynku polskim sklep internetowy, redcoon.pl będzie operował na zasadach niezależności, uzupełniając aktywności marek Media Markt i Saturn w internetowym kanale dystrybucji.

- Jednym z fundamentalnych elementów strategii Media-Saturn Holding jest koncentracja na wzroście w segmencie Pure Play. Włączenie sklepu redcoon w struktury Media-Saturn Holding to kolejny etap realizacji strategii wielokanałowego rozwoju firmy. Od kwietnia br. będziemy operować na polskim rynku w ramach trzech silnych, niezależnych marek, wyspecjalizowanych w nowoczesnej elektronice użytkowej. Taka strategia umożliwi nam dotarcie do szerokiego grona klientów za pomocą zróżnicowanych kanałów sprzedaży, a tym samym zapewni przewagę na rynku –. powiedział Marcin Rosati, Prezes Zarządu Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.

Kierowanie polską spółką redcoon zostało powierzone Zarządowi w składzie: Paweł Kuźma (CEO/CPO), Piotr Zemło (COO), Paweł Trembulak (CFO). Zakończenie procesu integracji wiąże się m.in. z reorganizacją zespołów obu przedsiębiorstw oraz przeniesieniem pracowników redcoon do biur centrali holdingu w Warszawie. Ma to zapewnić optymalizację zasobów ludzkich oraz lepsze wykorzystanie potencjału rynku.

- Przyjęty model biznesowy oparty na prowadzeniu działań sprzedażowych w ramach trzech autonomicznych marek otwiera nowe perspektywy rozwoju zarówno dla całego holdingu, jak i spółki redcoon. Grupa Media-Saturn ugruntuje swoją pozycję lidera na polskim rynku elektroniki użytkowej, dołączając kolejny atut w postaci znanego i lubianego sklepu, operującego w nie wykorzystywanym do tej pory modelu Pure Play. Redcoon zyskuje natomiast dużego, wiarygodnego partnera, który wesprze dalszy rozwój sklepu i umocni jego pozycję. Nasza strategia związana z integracją redcoon w ramach struktur holdingu zakłada więc przede wszystkim osiągnięcie efektu synergii ze wspólnych działań –. powiedział Paweł Kuźma, CEO/CPO spółki redcoon.pl.

Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.