Raport Interaktywnie.com "Narzędzia niezbędne w marketingu i PR"

Raport Interaktywnie.com "Narzędzia niezbędne w marketingu i PR"04.12.2017 16:37
Źródło zdjęć: © Interaktywnie.com

Liczba publikacji w mediach, zasięg, ekwiwalent reklamowy, zaangażowanie użytkowników, dotarcie.... To tylko niektóre z parametrów, które każdy marketingowiec czy nawet PRowiec, powinien mierzyć i analizować, najlepiej w czasie rzeczywistym. Stary, dobry Excell, choć w wielu kwestiach nadal niezastąpiony, może nie wystarczyć. Poprosiliśmy więc ekspertów, by podzieli się z czytelnikami listą narzędzi, które pomagają im w codziennej pracy.

Amatorski montaż wideo czy chałupniczo zrobiona grafika to nie jest coś, czym można się chwalić, ale sytuacji, w których trzeba poprawić coś "na już", a grafik wolny jest dopiero za trzy dni, nie brakuje. Wtedy znajomość programów graficznych staje się bardzo cenna i choć nie zastąpi specjalistycznych kompetencji może okazać się całkiem niezłym wyjściem awaryjnym. Tym bardziej, że większość jest dostępna na bezpłatnej bezpłatnej licencji, bez ograniczeń. Trzeba jednak uważać - bywają i takie, które darmowe są jedynie dla użytkowników domowych.

Jeśli zamierzamy zająć się monitoringiem sieci, sytuacja jest nieco inna. Systemy umożliwiające śledzenie wzmianek o naszej marce czy produkcie są płatne, ale ich koszty - dość elastyczne. Firmy mają do wyboru zwykle kilka dostępnych pakietów i wybierają w zależności zarówno od kosztów, jak i potrzeb. Warto jednak zainwestować. Monitoring służy nie tylko do wczesnego wykrywania ewentualnych kryzysów. Wiedza, kiedy i gdzie, mówią o nas klienci, pomaga rozdysponować marketingowy budżet, wspiera sprzedaż, także - umożliwia śledzenie poczynań konkurencji. A to wszystko finalnie przekłada się na większe zyski i silniejszą pozycję na rynku.

Żeby zdobyć lojalność konsumentów, trzeba jednak nie tylko ich obserwować, ale i właściwie o nich zadbać. Konkretnie - dać im to, czego potrzebują, w momencie, kiedy tego potrzebują. W raporcie Interaktywnie.com piszemy także o tym, jakie narzędzia pomogą w analizowaniu danych płynących z sieci i jak połączyć je z wiedzą na temat zachowań użytkowników w realu. Przedstawiamy systemy umożliwiające zbieranie leadów i wysyłkę newsletterów, a także mówimy o tym, jak analizować ich skuteczność.
Zapraszamy do pobrania!

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.