Raport Interaktywnie.com: E‑commerce 2018
Wartość polskiego e-handlu to już ok. 40 miliardów złotych, a będzie jeszcze więcej. W internecie kupujemy już wszystko - od perfum po meble - ale konkurencja jest ogromna i niełatwo przebić się z ofertą.
01.02.2018 | aktual.: 01.02.2018 16:20
Nie znaczy to jednak, że mniejsi gracze są skazani na porażkę. Wręcz przeciwnie, wiele rozwiązań i technologii jest w ich zasięgu. Trzeba tylko wiedzieć, jak z nich korzystać... W najnowszym raporcie Interaktywnie.com piszemy o tym, jak skutecznie sprzedawać w internecie, z jakich systemów korzystać i jakich błędów unikać.
RAPORT E-COMMERCE 2018
Ile wart jest rynek e-commerce? Przedstawiamy statystyki obrazujące wartość rynku e-commerce, kategorie produktowe, które rosną najszybciej i najbardziej perspektywiczne trendy.
Opisujemy wyzwania, jakie stoją przed branżą płatności internetowych (RODO, kryptowaluty) i przypominamy, jakich elementów nie może zabraknąć na stronie, by była użyteczna, intuicyjna i ładna, a przede wszystkim - skuteczna...
... podpowiadamy też jakie narzędzia są niezbędne, by analizować konwersję w wielu kanałach, bo omichannel powinien już być już standardem.
Znaczenie jakości obsługi klienta także jest niebagatelne. Kontakt musi być osobisty, a przekaz spersonalizowany. Jak o to zadbać? Jakich CRM-ów ożywać i skąd czerpać wiedzę o upodobaniach konsumentów? O tym też piszemy w najnowszym raporcie.
A także o tym, że w dobie rozwoju komunikacji multichannel, e-mail marketing pozostaje nie tylko bardzo istotnym miejscem kontaktu z klientem, ale często także punktem, w którym scalane są dane o nim dostępne z różnych kanałów.