Raport Interaktywnie.com: E‑commerce 2018
Wartość polskiego e-handlu to już ok. 40 miliardów złotych, a będzie jeszcze więcej. W internecie kupujemy już wszystko - od perfum po meble - ale konkurencja jest ogromna i niełatwo przebić się z ofertą.
01.02.2018 | aktual.: 01.02.2018 16:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nie znaczy to jednak, że mniejsi gracze są skazani na porażkę. Wręcz przeciwnie, wiele rozwiązań i technologii jest w ich zasięgu. Trzeba tylko wiedzieć, jak z nich korzystać... W najnowszym raporcie Interaktywnie.com piszemy o tym, jak skutecznie sprzedawać w internecie, z jakich systemów korzystać i jakich błędów unikać.
RAPORT E-COMMERCE 2018
Ile wart jest rynek e-commerce? Przedstawiamy statystyki obrazujące wartość rynku e-commerce, kategorie produktowe, które rosną najszybciej i najbardziej perspektywiczne trendy.
Opisujemy wyzwania, jakie stoją przed branżą płatności internetowych (RODO, kryptowaluty) i przypominamy, jakich elementów nie może zabraknąć na stronie, by była użyteczna, intuicyjna i ładna, a przede wszystkim - skuteczna...
... podpowiadamy też jakie narzędzia są niezbędne, by analizować konwersję w wielu kanałach, bo omichannel powinien już być już standardem.
Znaczenie jakości obsługi klienta także jest niebagatelne. Kontakt musi być osobisty, a przekaz spersonalizowany. Jak o to zadbać? Jakich CRM-ów ożywać i skąd czerpać wiedzę o upodobaniach konsumentów? O tym też piszemy w najnowszym raporcie.
A także o tym, że w dobie rozwoju komunikacji multichannel, e-mail marketing pozostaje nie tylko bardzo istotnym miejscem kontaktu z klientem, ale często także punktem, w którym scalane są dane o nim dostępne z różnych kanałów.