Przykro nam - nowych generacji konsol już nie będzie

Przykro nam - nowych generacji konsol już nie będzie19.08.2016 08:46
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że co kilka lat producenci prezentują nową generację konsol. Ostatni raz taka sytuacja miała miejsce w roku 2013, kiedy to odbyła się premiera Xboxa One i PlayStaton 4. Według Aarona Greenberga, szefa marketingu gier Xboxa, taka sytuacja nie będzie trwała wiecznie.

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że co kilka lat producenci prezentują nową generację konsol. Ostatni raz taka sytuacja miała miejsce w roku 2013. kiedy to odbyła się premiera Xboxa One i PlayStaton 4. Według Aarona Greenberga, szefa marketingu gier Xboxa, taka sytuacja nie będzie trwała wiecznie.

A właściwie już się nie powtórzy, ponieważ według niego obecna generacja konsol jest ostatnią generacją, jaka się pojawi. I nie chodzi wcale o to, że producenci przestaną zajmować się konsolami do gier. Wręcz przeciwnie, będą zajmowali się nimi bardzo chętnie, ale zamiast co kilka lat wypuszczać całkowicie nowy produkt, kolejne konsole będą rozwinięciem poprzednich. Przynajmniej tak zamierza postąpić Microsoft.

W wywiadzie dla serwisu Engadget, w którym padły te słowa, Greenberg jako przykład podał Project Scorpio, którego premiera planowana jest na przyszły rok. Microsoft nie nazywa go nawet konsolą nowej generacji, będzie to po prostu kolejna, udoskonalona wersja Xboxa. W rezultacie ma powstać stale rozwijana rodzina urządzeń.

Podejście prezentowane przez Greenberga ma pewne zalety, z których najważniejszą ma być to, że posiadane już przez graczy tytuły mają działać również na nowszych urządzeniach należących do rodziny konsol Microsoftu, czego nie zawsze da się osiągnąć w przypadku radykalnej zmiany platformy jaką jest wydanie nowej generacji urządzeń. Z drugiej jednak strony nie ma pewności, czy na przykład pojawienie się radykalnie nowej technologii nie spowoduje zbyt dużych problemów z zachowaniem wstecznej kompatybilności, przez co takie podejście może okazać się zbyt kosztowne.

Pewności nie ma też Greenberg, który twierdzi, że jego firma musi się jeszcze wiele nauczyć, ale z czasem wyjaśni się, czy obrana przez Microsoft strategia okaże się być sukcesem.

Polecamy na stronach Giznet.pl: Oculur Rift zadebiutuje w Europie 20 września

Źródło artykułu:Giznet.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.