Przerwy techniczne banków w ten weekend. Zrób zakupy wcześniej lub szykuj gotówkę

Przerwy techniczne banków w ten weekend. Zrób zakupy wcześniej lub szykuj gotówkę19.11.2020 16:16
W ten weekend banki szykują przerwy techniczne
Źródło zdjęć: © money.pl | Rafał Parczewski

Od czasu do czasu banki przeprowadzają przerwy techniczne, które utrudniają lub uniemożliwiają dostęp do wybranych funkcji. W ten weekend utrudnienia zapowiadają Santander, mBank, Bank Millennium oraz Getin Bank. Będą trwać prace techniczne nad systemem Express Elixir w tym BLIK.

Na stronie Krajowej Izby Rozliczeniowej pojawił się komunikat informujący o przerwie technicznej w dostępności systemu Elixir Plus. Z uwagi na specyfikę działania poszczególnych systemów bankowych, o konkretnych godzinach niedostępności banki informują swoich klientów indywidualnie.

Przerwa w banku Santander (20.11 - 21.11 2020). Niedostępne usługi:  

  • Od godziny 23:00 w piątek 20 listopada do 7:00 następnego dnia (sobota) nie zalogujemy się do banku przez aplikację oraz witrynę
  • Od godziny 22:00 w piątek 20 listopada do 7:00 następnego dnia (sobota) nie skorzystamy z płatności BLIK, przelewów natychmiastowych, Przelewy24 i kantoru Santander

Prace serwisowe w banku Millenium 21 listopada (00:00-2:40 w nocy)

Niedostępne usługi:

  • Millenet i aplikacja mobilna
  • płatności BLIK
  • płatności kartami w internecie (debetowe, kredytowe i korporacyjne)
  • infolinia TeleMillennium

Przerwa techniczna w Getin Bank (20-21 listopada oraz 21 na 22 listopada)

  • W nocy z piątku na sobotę (20 na 21 listopada) od godziny 23:20 do 8:30 klienci Getin Bank nie będą mieli dostępu do bankowości internetowej oraz mobilnej (aplikacja)
  • W nocy z soboty na niedzielę (21 na 22 listopada) od godziny 18:00 do 12:00 klienci Getin Bank nie będą mieli dostępu do bankowości internetowej oraz mobilnej (aplikacja)

Więcej utrudnień zapowiada mBank. Jeśli klienci planują weekendowe wydatki, bank poleca wcześniej wypłacić gotówkę, a ważne przelewy zlecić wcześniej. Poniżej znajdziecie pełną listę utrudnień.

Karty płatnicze (21 i 22 listopada): 

  • W godzinach 02:00 – 08:50 nie zapłacimy kartą, nie wypłacimy gotówki z bankomatu oraz nie skorzystamy z wpłatomatu
  • Za zakupy w internecie nie zapłacimy w godzinach 02:00 – 10:45

Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna (21 i 22 listopada):

  • W godzinach 02:00 – 10:45 logowanie się w internecie oraz aplikacji mobilnej będzie niemożliwe
  • W godzinach 01:30 – 11:30 nie złożymy żadnego wniosku

mLinia (21 i 22 listopada):

  • Bank informuje, że "podczas przerwy nie mam wglądu w nasze dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujemy żadnej operacji"

Przerwa w działaniu przelewów ekspresowych oraz na numer telefonu BLIK (21 i 22 listopada):  

  • Korzystanie z ekspresowych przelewów w serwisie transakcyjnym i na urządzeniach mobilnych oraz płatności BLIK będzie niedostępne 21 i 21 listopada w godzinach 00:00 – 07:30

Alior Bank planuje połączenie z oddziałem T-Mobile Usługi Bankowe

Alior Bank planuje zakończenie operacyjnego połączenia z oddziałem T-Mobile Usługi Bankowe. Dane klientów oddziału T-Mobile Usługi Bankowe zostaną przeniesione do systemów Alior Banku. Z tego powodu systemy bankowe oraz większość usług będzie niedostępna dłużej niż zwykle. Przerwa techniczna potrwa od soboty 28.11.2020 r. od godz. 23:00 do niedzieli 29.11.2020 r. do godz. 19:00.

Utrudnienia w PKO BP - karty będą działać

W sobotę 21 listopada:

  • w godzinach 00:00 - 7:30 przerwa w działaniu przelewów Express Elixir i BLIK
  • w godzinach 00:00 – 23:59 nie złożymy wniosku Rodzina 500+ i wniosku Dobry start 300+

W niedzielę 22 listopada:

  • w godzinach 00:00 - 12:00 brak dostępu do serwisu internetowego iPKO i iPKO Biznes oraz brak możliwości skorzystania z usługi "Płacę z iPKO"
  • w godzinach 00:00 - 06:00 nie skorzystasz z aplikacji IKO, iPKO Biznes mobile i nie zapłacisz zbliżeniowo z IKO
  • w godzinach 06:00 – 12:00 aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów, płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych (wyłącznie z użyciem kodu blik, nie będą działać płatności zbliżeniowe)
  • w godzinach 00:00 - 7:30 przerwa w działaniu przelewów Express Elixir i BLIK
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.