Polkomtel opublikował strategię na lata 2008-2012

Polkomtel opublikował strategię na lata 2008-201220.12.2007 10:21
Źródło zdjęć: © WP.PL

Celem strategii Polkomtela na lata 2008- 2012 jest oferowanie atrakcyjnego i dopasowanego do potrzeb klientów portfela usług mobilnych oraz wzrost satysfakcji klientów. W ten sposób Polkomtel zamierza wyróżnić się od konkurencji i trwale objąć pozycję lidera rynku - napisała firma w komunikacie.

_ Polkomtel ma dziś bardzo silną pozycję oraz, co równie ważne, dobre perspektywy rozwoju. Strategia spółki na najbliższe pięć lat umożliwia dalszy rozwój firmy, która od 2003 r. notuje nieprzerwany, dynamiczny wzrost przychodów. W najbliższych latach Polkomtel będzie dążył do osiągnięcia pozycji lidera rynkowego pod względem innowacyjności, otwartości na potrzeby klienta, obsługi oraz przychodów i wartości Spółki. Dzięki realizacji nowej strategii firma ma bardzo dużą szansę utrzymać pozycję lidera telefonii komórkowej w Polsce _ - mówi Adam Glapiński, prezes Polkomtela.

Jak napisano w komunikacie, mijający rok należy do najbardziej udanych w historii działalności Polkomtela. Świetne wyniki wzmocniły Spółkę i stworzyły solidne podstawy do walki o pozycję lidera na rynku telekomunikacyjnym. Jej osiągnięciu służyć będzie opracowana na lata 2008-2012 strategia Polkomtela.

Główny cel: zadbać o klientów

Strategia Spółki znacząco podkreśla rolę wysokiej jakości obsługi klientów oraz znaczenie efektywności utrzymania obecnych klientów. Zwiększanie poziomu obsługi klienta dotyczy całego spektrum kontaktów ze Spółką, zaczynając od pierwszej wizyty w salonie sprzedaży, poprzez kontakty z telefoniczną obsługą klienta i obsługą przez Internet, wybór i konfigurację ulubionych usług, aż po satysfakcjonującą ofertę utrzymującą lojalnych klientów i satysfakcję z marki. Działania te są wyrazem przekonania, że troska o klientów oraz stała dbałość o ich potrzeby są nieodzownym elementem silnych więzi z klientami.

Polkomtel podjął już pierwsze kroki wdrażania nowej strategii, które w zauważalny sposób poprawią jakość obsługi klientów - m.in. poprzez lepsze dopasowanie obsługi klienta do jego profilu i usług, z których korzysta.

Silna marka - _ Razem lepiej _

Dla Polkomtela najbardziej istotne znaczenie ma identyfikacja rosnących potrzeb klientów, co pozwala wykreować markę i ofertę spełniającą ich oczekiwania.

Polkomtel kieruje swoją ofertę do ludzi otwartych na nowoczesny styl życia, a równocześnie ceniących takie wartości jak więzi rodzinne, przyjaźń, serdeczne relacje międzyludzkie. Skuteczne wprowadzenie takiego podejścia do klienta wymaga zapewnienia wewnętrznej spójności kultury korporacyjnej Spółki z przyjętą wizją marki, której kwintesencją jest hasło _ Razem lepiej _. Firma będzie rozwijała usługi skierowane do konkretnych grup klientów (np. oferty dedykowane dla kobiet, oferty rodzinne), tak by wokół marki Plus budować klimat więzi i służyć podtrzymywaniu kontaktów międzyludzkich przez udostępnianie serwisów i gier społecznościowych, zwiększanie interaktywności oraz tworzenie i współdzielenie treści przez klientów.

_ Nowa strategia jest rozbudowanym modelem określającym kierunki rozwoju firmy, również te odnoszące się do pozycjonowania marki. Będziemy dążyli do tego, by w każdym punkcie styku z klientami podkreślać charakter marki _ - podkreśla Adam Glapiński.

Nowoczesne produkty i technologie

Polkomtel zamierza osiągnąć przewagę nad konkurentami poprzez oferowanie nowoczesnych usług mobilnych, ale przede wszystkim dostosowanych do potrzeb i oczekiwań zarówno całych segmentów rynku, jak i indywidualnych klientów. Spółka będzie się koncentrować na dostarczaniu usług i nowych możliwości komunikacji klientom zgodnie z ich potrzebami, wśród których coraz większego znaczenia nabiera komunikacja multimedialna przy wykorzystaniu Internetu oraz w ramach grup społecznościowych. Dostarczanie w spójny sposób i przez zastosowaniu wielu technologii plików wideo oraz obrazu telewizyjnego (np. Internet, DVB-H, UMTS) umożliwi klientom uniwersalny dostęp do oferty multimedialnej.

Oczekiwania klientów zostały również zidentyfikowane w zakresie płatności elektronicznych przy wykorzystaniu telefonów komórkowych oraz w zakresie usług lokalizacyjnych. Polkomtel S.A. widzi również korzyści płynące dla klientów z zaoferowania usług wykorzystujących reklamy mobilne (m.in. TV, MMS, SMS), które mogą spowodować obniżenie kosztów lub zwiększenie dostępności usług mobilnych dla niektórych grup klientów.

_ Nowa strategia uwzględnia wielkie zmiany, jakie zaszły i zajdą w najbliższym czasie w otoczeniu konkurencyjnym Spółki - zarówno pod względem nowych technologii, uczestników rynku i regulacji oraz rosnących i zmieniających się potrzeb konsumentów. Cyfrowa telewizja w technologii DVB-H, transmisja danych HSPA, mobilne płatności oraz mobilna reklama to kluczowe obszary technologicznego rozwoju Polkomtela _ - komentuje Adam Glapiński.

Rozwój sieci i infrastruktury

Sukces Spółki będzie wspomagany przez dalsze inwestycje w sieć i najnowsze technologie transmisji danych, rozwój sieci będzie się odbywał przy zachowaniu wysokich standardów jakości.

Polkomtel chce należeć do czołówki światowej pod względem efektywności i jakości działania sieci. Planowane na najbliższe lata inwestycje w infrastrukturę i technologie koncentrować się będą m.in. na rozszerzeniu możliwości transmisji oraz zasięgu sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu, inwestycjach w HSPA, wykorzystaniu rozbudowy sieci do szerszego świadczenia usług multimedialnych/TV, rozważana jest także budowa sieci telewizji rozsiewczej.

Rozwój Polkomtela w zakresie sieci będzie również wspomagany przez intensywne inwestycje i rozwój architektury systemów informatycznych.

Jednym z kierunków Spółki, które dodatkowo będą stymulowały inwestycje w sieć, jest rozwijanie współpracy z tak zwanymi operatorami wirtualnymi. Polkomtel, jako pionier na tym polu, jest zainteresowany współpracą z partnerami dającymi gwarancję długotrwałego współdziałania, korzystnego dla obu stron oraz dla klientów.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.