Nowy Office w przyszłym roku

Nowy Office w przyszłym roku29.10.2014 10:11
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Coraz więcej zdaje się wskazywać na to, że gigant z Redmond nie zamierza specjalnie spieszyć się z pracami nad nową odsłoną słynnego pakietu biurowego Office. Zgodnie z najświeższymi informacjami niezawodnej Mary Jo Foley, wbrew niektórym spekulacjom, Office 16 nie trafi na rynek na wiosnę, a dopiero w drugiej połowie 2015 roku.

Zdaniem znanej dziennikarki, powołującej się na słowa szefowej działu marketingu Office’a i Office’a 360, Julii White, zasłyszane przez nią na konferencji Tech ED Europe w Barcelonie, kierownictwo firmy rzeczywiście zastanawiało się nad wcześniejszym debiutem pakietu, ale zdecydowało się na jego przełożenie ze względu na chęć wprowadzenia go do sprzedaży wraz z aplikacjami serwerowymi. W efekcie, nowe plany giganta zakładają, że jego odświeżony produkt trafi do oficjalnej dystrybucji kilka tygodni później niż przewidywano.

Pierwsze spekulacje na temat nadchodzącej, wiosennej premiery Office’a były naturalną konsekwencją pojawienia się pierwszych, szczątkowych informacji w jego sprawie. Gwoli przypomnienia, nie dalej jak miesiąc temu na portalu The Verge pojawiły się pierwsze grafiki ujawniające design zaktualizowanych aplikacji pakietu. Niedługo potem, bo już na początku października, kolos z Redmond oficjalnie rozpoczął wysyłkę zaproszeń do ochotników, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w testach programów. Mimo, że wciąż nie wiemy nic o ich konkretnych rezultatach, możemy chyba założyć, że potrwają przynajmniej do początku przyszłego roku.

Przy okazji doniesień o premierze, MJF zdradziła, że MS nie rozpoczął jeszcze testów aplikacji dedykowanych urządzeniom dotykowym i potwierdziła, że już na początku listopada do sieci powinna trafić długo wyczekiwana wersję pakietu Office dla tabletów z Androidem. Jak tylko poznamy konkretną datę debiutu Microsoft Office 16, z pewnością damy wam znać.

Polecamy na stronach Giznet.pl: Google Inbox, czyli nowe spojrzenie na pocztę elektronicznąGoogle Inbox, czyli nowe spojrzenie na pocztę elektroniczną

Źródło artykułu:Giznet.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.