Nowa forma kontaktu telefonicznego z firmami

Nowa forma kontaktu telefonicznego z firmami30.11.2010 14:10
Źródło zdjęć: © Glow Images/Thinkstock

Do tej pory połączenia telefoniczne mogły być wykonywane jedynie za pośrednictwem telefonu - stacjonarnego lub komórkowego, bądź też komunikatorów internetowych. "Kliknij i dzwoń" jest usługą, która stanowi ciekawą alternatywę dla tradycyjnych form kontaktu

Innowacyjny system komunikacji "Kliknij i dzwoń" umieszczony w witrynie sklepu internetowego lub też stronie firmowej pozwoli na sprawny przepływ informacji z odpowiednimi działami - infolinią, działem handlowym czy działem reklamacji. Klient bez konieczności opuszczania strony internetowej, bez wykorzystywania telefonu i przepisywania numeru może uzyskać połączenie telefoniczne z pracownikami firmy.

Źródło zdjęć: © (fot. Glow Images/Thinkstock)
Źródło zdjęć: © (fot. Glow Images/Thinkstock)

"Kliknij i dzwoń" udostępnia wszystkim zainteresowanym klientom rozmowy głosowe, które można przeprowadzać bezpośrednio przez daną stronę internetową. Wystarczy, że w wybranej sekcji własnej witryny umieszczony zostanie przycisk "Kliknij i dzwoń", a każdy odwiedzający ją użytkownik będzie mógł kliknąć w ikonę i połączyć się z daną firmą lub osobą prywatną. Rozmowy w tej usłudze są przekierowywane na wybraną linię telefoniczną, telefon komórkowy lub komunikator. Jedyne co jest potrzebne do odbycia konwersacji to słuchawki z mikrofonem oraz dostęp do internetu.

Dzięki technologii, jaką wykorzystuje "Kliknij i dzwoń", klient ma możliwość śledzenia wszystkich połączeń wykonywanych przez internet, dodatkowo już wkrótce operator udostępni nagrywanie rozmów oraz pocztę głosową.

Usługa może zostać wykorzystana zarówno przez firmy do kontaktów z klientami w celu informacyjnym, jak i właścicieli sklepów internetowych, pizzerii, księgarni i każdej innej działalności, gdzie wykorzystywany jest kontakt z klientem za pomocą strony WWW.

Firmy planujące zastosowań nową usługę będą się musiały zdecydować na wykupienie jednego z abonamentów, które kosztują od 390 zł do 4000 zł rocznie, w zależności od liczby dostępnych minut.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.