Nocny sklep z iPhone'ami

Nocny sklep z iPhone'ami18.08.2008 11:16
Źródło zdjęć: © wp.pl | [k-o]

Do polskiej premiery iPhone’a pozostało mniej niż 100 godzin.
Operatorzy którzy będą mieć w ofercie ten telefon przyjęli dwie różne
strategie polowania na klienta. Orange liczy na festyn

Do polskiej premiery iPhone’a pozostało mniej niż 100 godzin. Operatorzy którzy będą mieć w ofercie ten telefon przyjęli dwie różne strategie polowania na klienta.

Era opublikowała swoje cenniki i warunki sprzedaży. Dzięki czemu kupujący mogą na spokojnie je przeanalizować ofertę i wybrać wariant najbardziej odpowiadający potrzebom i zasobności portfela. Można też wyłapać większość „haczyków”. czekających na żądnych kultowego telefonu nabywców – jeden z ciekawszych to termin realizacji dostawy.
Przy zamówieniach z „dostawą do domu”:
Paragraf 2 punkt f - _ Wysyłka telefonu do Abonenta nastąpi maksymalnie w ciągu 60 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy w sieci Era, pomiędzy godzina 9:00 a 20:00 _.

Orange nie opublikował do tej pory oficjalnego cennika, ani warunków oferty. Krążące w internecie plotki wróżą najtańszy abonament w kwocie 65zł. W tej ofercie iPhone 3. 8GB miałby kosztować 799zł. Niebawem okaże się gdzie leży prawda.
Orange przyjął inna strategie – celują w klientów, dla których ważniejsze jest by mieć gadżet, nie ważne na jakich warunkach. Stąd pomysł by rozpocząć sprzedaż równo od pierwszej minuty 22 sierpnia. Salony Orange sprzedające iPhone’a będą otwarte minutę po północy, w noc z 21 na 22 sierpnia.

Źródło zdjęć: © Orange wabi fanów (fot. wp.pl)
Źródło zdjęć: © Orange wabi fanów (fot. wp.pl)

W przypadku kolejnych tomów przygód Harrego Pottera pierwsze godziny sprzedaży przeradzały się w wielki festyn fanów. Czy z kultowym, choć relatywnie drogim telefonem będzie podobnie?

Źródło zdjęć: © Widget dla MacOS X, do pobrania z tech.wp.pl
Źródło zdjęć: © Widget dla MacOS X, do pobrania z tech.wp.pl

Obecnie mimo wystawienia monitorów na których odliczany jest czas do premiery nie zaobserwowano tworzenia się kolejek czy komitetów kolejkowych. Przynajmniej w Gdańsku. W innych miastach, co sprytniejsi próbują już sprzedać miejsca w kolejce. Zainteresowanie wśród odwiedzających aukcje jest spore. Wśród licytujących mniejsze.

[k-o]

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.