Nazwy, linki, kody i pozdrowienia - te nowości w Messengerze zostaną wprowadzone w ciągu kilku tygodni

Nazwy, linki, kody i pozdrowienia - te nowości w Messengerze zostaną wprowadzone w ciągu kilku tygodni08.04.2016 11:05
Źródło zdjęć: © Wirtualna Polska

Messenger to najpopularniejszy na świecie komunikator. W zespole z Facebookiem jest w obecnych czasach jedną z najpotężniejszych form komunikacji. W związku z tym wszystkie zmiany, jakie są w nim wprowadzane, w tym także nowe funkcje, jakie twórcy serwują użytkownikom, wzbudzają wiele zainteresowania. Właśnie ogłoszono kolejne nowości. Na rewolucję nie mamy jednak co liczyć

Przy okazji zespół Messengera pochwalił się, że miesięcznie z komunikatora korzysta aż 900 milionów użytkowników, którzy wysyłają w tym czasie miliardy wiadomości. Nowości mają w jeszcze większym stopniu ułatwić kontakt ze znajomymi czy firmami na Facebooku. Osoby korzystające z platformy będą mogły "w szybki i prosty sposób wykorzystać w komunikacji" nowe narzędzia. Mowa o kodach, nazwach użytkowników i linkach. Co to oznacza?

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Nazwy użytkowników to unikalne nazwy, dzięki którym podczas wyszukiwania znaleźć w Messengerze właściwą osobę. Użytkownicy mogą edytować np. nazwy stron. Będą się one pojawiać pod nazwą istniejącą, z dodanym znakiem @. Tak, jak na grafice powyżej.

Linki - spersonalizowane linki, które można udostępniać w całej sieci. Wystarczy kliknąć w link, aby od razu rozpocząć wątek z daną osobą lub firmą. Będą one miały postać _ m.me/nazwauzytkownika _. Kliknięcie w link otworzy konwersację z osobą lub fanpagem.

Kody działają podobnie jak linki. Korzystając z tego narzędzia wystarczy zeskanować kod innej osoby żeby od razu rozpocząć rozmowę. To narzędzie bardzo podobne do tego, jakie znamy z komunikatora Snapchat.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Greetings to przygotowane wcześniej przez autorów fanpage'ów krótkie komunikaty, które będą się wyświetlać przed wysłaniem przez użytkownika wiadomości.

Zarówno linki, jak i kody, będą mogły być umieszczone w reklamach, na stronach i w każdy inny marketingowy sposób, który pozwoli na szybki kontakt między fanpagem i innymi użytkownikami. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych tygodni. Jak widać, Facebook skupia się w tej chwili na ulepszeniu lub urozmaiceniu funkcjonowania fanpage'ów. Tym razem nie mamy do czynienia z żadnymi znacznymi zmianami, a jedynie estetycznymi dodatkami, które pomogą w komunikacji z administratorami stron na Facebooku. Wyjątkiem jest możliwość zmieniania nazw profili użytkowników. Podejście twórców nie powinno dziwić. Ludzie korzystający z Facebooka w Polsce wysyłają np. 1,5 x więcej wiadomości skierowanych do Stron niż wynosi globalna średnia.

słk

Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.