Na rebranding nie mamy co liczyć

Na rebranding nie mamy co liczyć28.02.2008 17:43

Jeśli chodzi o zmianę marki z Era na T-Mobile Poland nie ma tego w planach na 2008 rok. Marka Era jest w Polsce mocno rozpoznawalna i nie ma sensu na razie jej zastępować marką globalną.

  1. r. Polska Telefonia Cyfrowa – operator sieci Era i Heyah, zakończyła 2007 rok liczbą 12 mln 998 tys. abonentów. Koszt pozyskania jednego użytkownika (SAC) spadł do poziomu 104 zł, ze 109 zł przed rokiem. Wskaźnik churn, czyli liczba odłączeń wyniósł 0,7 proc. w skali miesiąca, wobec 0,6 proc. w 2006 r. ARPU (przychody na jednego abonenta) w 2007 r. wyniosło 47 zł. W 2007 r. 41,6 proc. użytkowników to byli klienci abonamentowi, zaś 58,4 proc. to posiadacze taryf pre paid wobec odpowiednio 37,1 proc. i 62,9 proc. w 2006 r.

Prezes spółki Klaus Hartmann podkreślił, że po kilku latach kryzysu PTC już z niego wyszła. Pomimo tego w dalszym ciągu jest trzecia pod względem liczby abonentów. –. Cały czas powtarzam, że nie zamierzamy rywalizować na liczbę aktywnych kart SIM – powiedział Klaus Hartmann.

W 200. roku za najważniejsze cele uznał dalszą rozbudowę sieci sprzedaży (własnych salonów Era ma obecnie 123, a działających na zasadzie franczyzy 125), rozwój usług takich, jak np. Era Domowa, czy internet stacjonarny, oraz rozszerzenie zasięgu sieci 3G tak, aby objąć zasięgiem ponad 40 proc. populacji (obecnie 36 proc.). Innym ważnym elementem ma być rozwijanie nowych technologii. Miał na myśli m.in. HSPA, czy telewizję mobilną (DVB-H).

Pytany o ewentualność zakupu Play Klaus Hartmann odpowiedział, że nie ma tego w planie, bo jest to nieopłacalne. Z kolei jeśli chodzi o zmianę marki z Era na T-Mobile Poland przyznał, że nie ma tego w planach na 200. rok, a poza tym marka Era jest w Polsce mocno rozpoznawalna i nie ma sensu na razie jej zastępować marką globalną.

Wygląda więc na to, że na kolejny rebranding w stylu „Idea zmienia się w Orange”. będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.