Marketing w Mediach Społecznościowych

Marketing w Mediach Społecznościowych23.11.2010 13:44
Źródło zdjęć: © Facebook

Zapraszamy do udziału w warsztatach Marketing w Mediach Społecznościowych, które odbędą się w dniach 2-3 grudnia 2010 r. w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie.

W programie, m.in. :
- Jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznościowych
- Plusy i minusy obecności w social media - jak docierać do Klienta
- Jak skutecznie planować działania marketingowe w social media i mierzyć ich efektywność
- Jak efektywnie mierzyć amplifying internetowy
- Najczęstsze błędy przy planowaniu działań matketingowych w serwisach społecznościowych - jak ich unikać
- Kwalifikacja prawna komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych a ograniczenia i zakazy reklamy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
- Coraz więcej firm w Polsce w swoich budżetach reklamowych ogromną część poświęca mediom społecznościowym. To dzięki nim możemy dotrzeć tam, gdzie nie wystarczają tradycyjne metody marketingowe.
- Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo, w które narzędzia warto inwestować i jak skutecznie działać w środowisku, coraz bardziej kontrolowanym przez klientów.
- Doświadczeni praktycy - Tomasz Lipiński z mBanku oraz Dariusz Materek z Koloprtera, na bazie sowich doświadczeń pokażą jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznoścowych, docierać do klienta, uniknąć błędów przy planowaniu działań marketingowych w serwisach społecznościowych oraz czy można się ustrzec przed czarnym PRem.
- Krzysztof Winnik oraz Michał Siejak z firmy NuOrder Group wskażą jak efektywnie prowadzić amplifying internetowy, jak zbadać efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych i wykorzystać ich siłę w działalności Państwa firmy.
- Doświadczony prawnik, dr Zbigniew Okoń z kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni, odpowie na pytania: czy portale społecznościowe to atrakcyjny kanał komunikacji w marketingu poszczególnych kategorii produktów od strony prawnej, kto odpowiada za przekaz reklamowy.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

- Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie i Specjaliści, osoby decydujące o budżetach marketingowych w firmie
- Brand Managerowie, Product Managerowie
- Pracownicy działu sprzedaży
- Osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki, tworzenie nowych rozwiązań reklamowych
- Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, kreację i mediowy przekaz
- Community Managerowie
- Przedstawiciele Agencji Interaktywnych i Reklamowych

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.