LastSecond.ad: allegro dla niesprzedanych kampanii reklamowych

LastSecond.ad: allegro dla niesprzedanych kampanii reklamowych09.06.2009 18:30

Dostępna jest w wersji beta platforma aukcyjna B2B, na której sprzedawać i kupować można atrakcyjne i "zagrożone" oferty reklamowe.

LastSecond.ad jest platformą, na której biura reklamy mediów lub inni dysponenci powierzchni reklamowej prezentują swoje oferty i wystawiają je na sprzedaż, a reklamodawcy (domy mediowe, agencje reklamowe, agencje PR, agencje interaktywne) mogą je wyszukiwać, przeglądać oraz kupować w trybie aukcyjnym.

Giełda jest rynkiem B2. - mogą w niej uczestniczyć tylko podmioty zajmujące się sprzedażą lub zakupem kampanii reklamowych i reprezentujący je zarejestrowani użytkownicy, którzy dokładnie weryfikowani są podczas rejestracji. Last Second pośredniczy w kontaktach między zainteresowanymi stronami, finalne umowy i zlecenia zawierane są już bezpośrednio między nimi.
Last Second ułatwić ma przede wszystkim proces sprzedaży ofert "zagrożonych", których termin ważności wkrótce minie. Chodzi o pełnowartościowe emisje reklamowe - kampanie spotowe, emisje reklamowe w mediach, oferty sponsoringowe, konkursy, eventy z udziałem emisji mediowych oraz niestandardowe formaty reklamowe.

_ Na rynku mediowym jak na każdym innym rynku pojawia się pewna pula emisji, które nie zostały sprzedane w normalnym trybie. Powoduje to naturalne fluktuacje zapotrzebowania reklamodawców, nierównomierne wypełnienie grafika czy też po prostu kampanie spadające w ostatniej chwili. Dotyczy to zarówno ofert standardowych, jak i wszelkiego rodzaju konkursów, sponsoringów i eventów _ - wyjaśnia Agnieszka Stelmaszczyk, prezes Last Second. _ Last Second proponuje nowe rozwiązanie - internetową giełdę do sprzedaży takich ofert niesprzedanych _.

Opłaty związane z korzystaniem z LastSecond ponoszą jedynie sprzedający, którzy uiszczają stałą opłatę za wystawienie oferty oraz prowizję od sprzedanych ofert. Twórcy Giełdy gwarantują anonimowość dla kupujących - _ Nie ma możliwości, aby ktokolwiek z innej firmy niż Twoja posiadł informację o Twoich działaniach na serwisie Last Second _ - brzmi wyjaśnienie na stronie serwisu.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.