Nowa oferta dla reklamodawców od NetSprint i WP
Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal Wirtualna Polska wprowadzają dwa nowe rozwiązania dla reklamodawców - kalkulator ceny za kliknięcie oraz mechanizm kontroli miejsca emisji reklam kontekstowych.
20.07.2007 | aktual.: 20.07.2007 09:59
Kalkulator ma umożliwić reklamodawcom obliczenia stałej ceny za pojedyncze kliknięcie oraz zaplanowanie kampanii reklamowej w podziale na wyszukiwarkę oraz sieć kontekstową. Jak czytamy w komunikacie, zmiana proporcji rozdysponowania środków przez klienta może obniżyć cenę za pojedyncze kliknięcie nawet o 50%.
Dzięki mechanizmowi kontroli nad miejscem emisji reklam kontekstowych reklamodawca może sam wybierać serwisy i kategorie serwisów, na których chce wyświetlać swoje reklamy.
_ - Z przeprowadzanych przez nas kampanii testowych wynika, że dobrze zarządzane kampanie w sieci kontekstowej mogą zapewniać reklamodawcom bardzo podobną skuteczność, jak reklama w wyszukiwarce - _ mówi Artur Banach, Prezes NetSprint.pl. _ - Dlatego też umożliwiliśmy reklamodawcom wybór konkretnych serwisów, na których chcą się promować. _
Dodatkowo NetSprint.pl i WP zapewniają swoim klientom opiekę konsultantów, którzy mogą pomagać w przygotowaniu kampanii reklamowej. Konsultanci dobierają odpowiednie słowa kluczowe oraz kategorie tematyczne witryn, w razie potrzeby modyfikują istniejące reklamy oraz optymalizują kampanię pod względem kosztów.