Kobiety też lubią być niegrzeczne

Kobiety też lubią być niegrzeczne14.02.2012 12:09
Źródło zdjęć: © chip.pl

Dane zgromadzone w badaniu gemiusProfile dla serwisów zrzeszonych w sieci reklamowej Pink Poland wpisują się w powszechne przekonanie, że z witryn o tematyce erotycznej częściej korzystają mężczyźni. W grudniu 2011 r. wśród użytkowników witryn zrzeszonych w sieci Pink Poland mężczyźni stanowili ponad 61 proc., a kobiety ponad 38 proc. Kobiece audytorium witryn o tej tematyce jest więc dość duże i warte poznania.

Według danych zgromadzonych w badaniu gemiusProfile dla witryn należących do sieci Pink Poland, w grudniu 201. r. odwiedziło je ponad 1,18 mln. RU – kobiet, czyli 12,51 proc. wszystkich internautów. Panie spędziły na witrynach erotycznych sieci Pink Poland ponad 1,208 mln. godzin. Średni czas na jedną użytkowniczkę wyniósł 1 godz. 01 min. – tylko o 41 min. krócej niż w przypadku męskiego audytorium.

W kobiecym audytorium serwisów Pink Poland przeważają osoby młode, w wieku 15-2. lata – 12,83 proc. użytkowników serwisów oraz w wieku 25-34 lata – 11,45 proc. Kobiety odwiedzające witryny erotyczne sieci Pink Poland najczęściej mieszkają na wsi (13,06 proc. analizowanej grupy) i w małych miastach do 20 tys. mieszkańców (5,60 proc.). Należy pamiętać, że najwięcej użytkowniczek stron erotycznych mieszka w województwach mazowieckim i śląskim, czyli w dużej mierze wywodzą się z miejscowości wokół dużych miast. W samych miastach pow. 500 tys. mieszkańców, kobiety stanowią blisko 5 proc. użytkowników sieci Pink Poland.

- _ W mojej ocenie trudno się dziwić tym wynikom. Już od dawna przekonujemy naszych reklamodawców, że udział kobiet w korzystaniu z tego rodzaju stron systematycznie wzrasta. Emancypacja w segmencie erotyki pokazuje jak duży potencjał mogą stanowić kobiety dla tego rodzaju serwisów. Wyniki obalają kolejny mit, którym jest wizerunek użytkownika serwisów erotycznych, coraz częściej jest to nowoczesna, niezależna kobieta _ –. komentuje Sylwester Kubiak, Dyrektor Zarządzający Polskiej Kompanii Reklamowej.

W grudniu 201. r. serwisy zrzeszone w sieci Pink Poland odwiedziło ponad 1,9 mln mężczyzn, co stanowiło 20 proc. wszystkich użytkowników internetu. Panowie spędzili na stronach o tematyce erotycznej sieci Pink Poland ponad 3,2 mln. godzin. Wśród męskiego audytorium przeważają osoby w wieku 25-34 lata (17,47 proc. użytkowników sieci Pink Poland) oraz w wieku 15-24 lata (14,80 proc.). Podobnie jak kobiety, najczęściej mieszkają na wsi – 21,04 proc. badanej grupy i w małych miastach do 20 tys. mieszkańców – ponad 9,5 proc. W dużych miastach mieszka zaledwie 7,37 proc. męskiego audytorium witryn sieci Pink Poland.

Wśród internautek odwiedzających strony sieci Pink Poland wyróżniają się młode osoby w wieku 15-2. lata, z wykształceniem średnim – stanowią 4,41 proc. badanej grupy oraz panie w wieku 25-34 lata z wykształceniem wyższym (3,43 proc.).

Z kolei wśród mężczyzn, którzy odwiedzają serwisy sieci Pink Poland przeważają osoby w wieku 25-3. lata z wykształceniem średnim (ponad 5,5 proc. badanej grupy) i wykształceniem zasadniczym (4,74 proc.).

- _ Należy pamiętać, że użytkownicy serwisów erotycznych absolutnie niczym nie różnią się od użytkowników innych stron. Podobne profile można znaleźć w innych sieciach. Dla reklamodawców, PINK POLAND to znakomita platforma do promowania swoich produktów w konkurencyjnych cenach. Wart podkreślenia jest charakter i jakość tych serwisów. Bardzo starannie wykonane odbiegają od stereotypu strony proponującej jedynie “filmiki”. Serwisy skupione w PINK POLAND to również fora internetowe, społeczności, serwisy randkowe, akcesoria erotyczne, oraz sklepy z atrakcyjną bielizną obecną także na głównych stronach największych portali w Polsce _ –. dodaje Sylwester Kubiak.

Użytkownicy serwisów sieci Pink Poland niezależnie od płci, są dość wiernym audytorium. Gdy przeanalizowano oglądalność w podziale na dni tygodnia zaobserwowano nieznaczne wahania liczby RU i generowanych odsłon.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.