Kim jest doradca internetowy 2.0? Nowa rola doradcy w świecie nowych technologii

Kim jest doradca internetowy 2.0? Nowa rola doradcy w świecie nowych technologii15.05.2023 13:22
WeNet
Źródło zdjęć: © materiały partnera
Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom

Przedsiębiorcy, którzy chcą wyróżnić się wśród konkurencji i prowadzić skuteczną sprzedaż, stoją dziś przed nie lada wyzwaniem. Wielu z nich zastanawia się, jak wypromować swoją ofertę i docierać do nowych osób. Kluczem do sukcesu jest obecność w internecie oraz znajomość i wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi. Właścicielom małych i średnich firm pomagają doradcy internetowi 2.0, którzy świetnie znają się na technologii i korzystają z nowatorskich rozwiązań. Sprawdź, jaka jest rola takiego doradcy i dlaczego warto nawiązać z nim współpracę.

Kim jest doradca internetowy WeNet?

Żyjemy w dynamicznych czasach, w których sytuacja na rynku zmienia się bardzo szybko. Dzisiaj przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoje firmy i przyciągać klientów, powinni więc śledzić aktualne trendy, zadbać o swoją obecność w internecie oraz wykorzystywać możliwości, jakie daje im marketing online.

Bardzo ważne jest to, aby iść z duchem czasu oraz być elastycznym i potrafić dostosować się do zmian. Dzięki odpowiednim działaniom i nowoczesnym narzędziom można wypromować własne produkty lub usługi, dotrzeć do większej liczby odbiorców i zwiększać sprzedaż.

Przygotowanie skutecznej strategii i umiejętne realizowanie działań promocyjnych w sieci nie jest jednak takie proste. Wymaga wiedzy, doświadczenia, ale też czasu. Z pomocą przychodzą tutaj doradcy internetowi, którzy wspierają małych i średnich przedsiębiorców w rozwijaniu ich biznesów w internecie.

Doradca internetowy doskonale zna się na marketingu online oraz nowej technologii. Dobiera najlepsze rozwiązania dopasowane do potrzeb danego biznesu. Wie, jak rozwijać małe i średnie firmy oraz z jakich nowych narzędzi technologicznych korzystać, aby móc wyróżnić się na tle konkurencji.

Czym zajmuje się doradca internetowy?

Specjaliści WeNet oferują indywidualne doradztwo internetowe dla firm z sektora MŚP. Od lat pomagają przedsiębiorcom rozwijać się w świecie online i wspierają lokalne działalności. Tworzą strony internetowe i e-sklepy, zajmują się pozycjonowaniem firmowych witryn, marketingiem lokalnym i reklamą w internecie. Chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Doradca internetowy to ekspert, który zna aktualne trendy na rynku i jest na bieżąco z innowacjami. Używa zaawansowanej technologii, aby dostarczać przystępne rozwiązania z zakresu marketingu online i sprzedaży. Czym się zajmuje? Otóż przede wszystkim:

  • bada potrzeby swojego klienta, stara się poznać jego problemy, oczekiwania i cele biznesowe,
  • proponuje nowoczesne narzędzia, które rozwiążą problemy klienta,
  • dopasowuje indywidualną ofertę, która spełnia wymagania danego biznesu i branży,
  • pomaga właścicielom małych i średnich firm sprawnie funkcjonować w dynamicznym, cyfrowym świecie,
  • dostarcza praktyczną wiedzę i sprawdzone rozwiązania,
  • wspiera swojego klienta na każdym etapie współpracy,
  • odpowiada na pytania, rozwiewa wątpliwości i służy pomocą,
  • stara się zdobyć zaufanie klienta, stawia jego potrzeby na pierwszym miejscu,
  • buduje długotrwałe relacje z odbiorcami,
  • stale ulepsza swoją ofertę,
  • tworzy własne rozwiązania technologiczne.
WeNet, Źródło zdjęć: © materiały partnera
WeNet
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Nowa rola doradcy internetowego 2.0 - na czym polega?

Doradca internetowy WeNet stara się jak najlepiej zrozumieć swojego odbiorcę i dopasować do niego jak najlepszą ofertę. Dąży do zadowolenia klienta oraz zaspokojenia jego wszelkich potrzeb i oczekiwań. Doradza i skutecznie wdraża odpowiednie rozwiązania online oraz wspiera cele biznesowe swoich klientów.

Specjalistyczne doradztwo to jednak nie wszystko. Dziś doradca internetowy ma także kompetencje 2.0. Jest więc ekspertem w internetowym świecie, jest otwarty na innowacyjne pomysły i rozwój. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku. Korzysta ze zdobyczy technologii, w tym także z narzędzi AI (sztucznej inteligencji), co pozwala mu działać jeszcze sprawniej, szybciej i efektywniej.

"Nasi doradcy internetowi od lat pomagają przedsiębiorcom prowadzić działania promocyjne w internecie, wdrażając najlepsze narzędzia marketingowe. Doskonale znają się na technologii. Dzięki rozwiązaniom wykorzystującym sztuczną inteligencję będą pracować efektywniej. Pamiętajmy, że jeśli AI wesprze nas w powtarzalnych czynnościach, będziemy mieć więcej czasu na kreatywne działania, wyciąganie wniosków, będziemy mogli reagować szybciej" - mówi Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu WeNet Group. "Sztuczna inteligencja zmieni zarówno codzienną pracę naszych doradców, jak i dzięki niej stworzymy nową jakość w zakresie rozwiązań i usług dla MŚP. To prawdziwy przełom, a my chcemy czerpać z tej zmiany jak najwięcej, aby rozwijać własny biznes i wspierać rozwój naszych klientów" - dodaje Marcin Durzyński.

Umiejętność właściwego wykorzystania nowoczesnych narzędzi staje się coraz bardziej pożądaną kompetencją w biznesie. Doradca internetowy ma niezbędną wiedzę i umiejętności. Wie, jak mądrze korzystać z nowych rozwiązań technologicznych. Ma też świadomość, że sztuczna inteligencja działa pod jego nadzorem i nigdy nie będzie w stanie zastąpić ludzkich emocji, kreatywności czy intuicji.

Jak doradcy internetowi korzystają z nowych technologii?

Specjaliści do spraw marketingu online coraz szerzej wykorzystują potencjał sztucznej inteligencji. Oferują nowoczesne narzędzia, które wspierają na co dzień małych i średnich przedsiębiorców, aby ci mogli z łatwością odnaleźć się w dynamicznym, cyfrowym świecie i czerpać z niego korzyści.

Firma WeNet jest stale otwarta na nowości technologiczne, które pomagają w rozwoju firm z sektora MŚP. To dlatego jako lider cyfrowej transformacji wdraża narzędzia oparte na AI zarówno do wykorzystania wewnątrz organizacji, jak i w postaci innowacyjnych produktów, które już wkrótce znajdą się w ofercie firmy. Takie narzędzia usprawniają pracę, potrafią zaoszczędzić czas i zwiększają produktywność.

"Marka WeNet jest stale otwarta na nowinki, które pomagają w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. W odpowiedzi na najnowsze trendy i wymagania rynku korzystamy ze sztucznej inteligencji, tworzymy nowatorskie produkty i unikalne rozwiązania wspierające e-marketing, żeby z naszą pomocą MŚP jeszcze lepiej konkurowały na rynku" - mówi Artur Peterlik, dyrektor operacyjny COO WeNet. "AI to dla nas także przydatne narzędzie ułatwiające codzienną wewnętrzną pracę: od dostarczania analiz, po tworzenie raportów, które pozwalają nam szybciej i skuteczniej reagować na dynamicznie zmieniającą się wirtualną rzeczywistość" - dodaje Artur Peterlik.

Dlaczego warto współpracować z doradcą internetowym 2.0?

Doradcy internetowi WeNet to eksperci, którzy mają wiedzę, umiejętności i doświadczenie w marketingu internetowym. Ponadto doskonale znają się na technologii oraz w mądry i przemyślany sposób wykorzystują innowacyjne narzędzia. To wszystko pozwala im działać jeszcze sprawniej, łatwiej i efektywniej.

Chcesz rozwinąć i wypromować swoją firmę oraz zyskać szansę na wyprzedzenie konkurencji? Skorzystaj z pomocy profesjonalnych doradców internetowych, którzy oferują nowoczesne rozwiązania dla biznesu.

Poznaj usługi firmy WeNet. Specjaliści budują firmowe strony www oraz sklepy internetowe, prowadzą działania SEO, realizują kampanie reklamowe w Internecie. Dbają o lepszą widoczność firm w świecie online.

Działają na rynku już od 30 lat i zatrudniają ponad 1000 ekspertów w całej Polsce. Z usług WeNet korzysta już 50000 małych i średnich przedsiębiorców. Liczby te tylko potwierdzają fakt, że doradcy internetowi znają się na rzeczy i są ekspertami w swoich działaniach.

Źródło informacji: WeNet

Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom
Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.