Kartridże marki Black Point wydajniejsze od oryginalnych HP

Kartridże marki Black Point wydajniejsze od oryginalnych HP24.11.2008 11:26

Kartridże marki BLACK POINT są o wiele wydajniejsze od kartridży producenta drukarek oraz równie niezawodne i dobre jakościowo – wynika z raportu renomowanego instytutu Innovationstechnik, który przeprowadził testy porównawcze kartridży do popularnych drukarek atramentowych HP.

W laboratoriach instytutu Innovationstechnik w Bremie przetestowano wydajność, niezawodność i jakość kartridży marki BLACK POINT i HP. Badano modele do popularnej grupy urządzeń drukujących, w tym do drukarek HP Deskjet D1460. kartridż czarny BPH21 i kolorowy BPH22 oraz odpowiadające im HP21 i HP22. – Black Point jest pierwszym polskim producentem materiałów eksploatacyjnych, który zdecydował się na niezależne testy w instytucie Innovationstechnik w Bremie. Zdecydowaliśmy się na test porównawczy właśnie tych produktów, by nasi klienci mieli możliwość porównania kartridży Black Pointa z produktami producenta drukarek – mówi Kamila Yamasaki, prezes BLACK POINT S.A.

Źródło zdjęć: © (fot. Black Point)
Źródło zdjęć: © (fot. Black Point)

Badania były przeprowadzane zgodnie z normami ISO 2471. i ISO 24712. – W ramach testu sprawdzanych było 18 kartridży atramentowych każdego rodzaju w trzech jednocześnie pracujących drukarkach. Drukarki potrzebowały nawet kilku tygodni, by zadrukować wiele stron przy pomocy jednego atramentu - mówi inż. Jürgen Kuls z Innovationstechnik w Bremie.

Wyniki badań wykazały, że wydajność produktów Black Pointa jest znacznie większa od produktów producenta drukarki. W przypadku czarnych kartridży atramentowych nr 2. marki BLACK POINT wydajność jest trzykrotnie większa niż kartridży HP, a w przypadku kolorowego kartridża nr 22 - ponad dwukrotnie większa. Kartridże kolorowe Black Pointa wydrukowały o 188 stron więcej stron niż produkty HP, a w przypadku atramentów czarnych różnica na korzyść Black Pointa wyniosła średnio aż 442 strony.
Równie dobrze atramenty marki BLACK POINT wypadły pod względem niezawodności. –. W przypadku 36 testowanych produktów marki Black Point nie było ani jednego wadliwego. Nie stwierdziliśmy żadnego błędu wydruku, a wszystkie testowane produkty aż do ostatniej drukowanej strony pozostawały w bardzo dobrym stanie technicznym - potwierdza Jürgen Kuls.
Trzeci z badanych parametrów także wypadł korzystnie dla produktów firmy BLACK POINT, ponieważ wynik testów jakościowych produktów obu marek okazał się bardzo zbliżony - obie marki osiągnęły bardzo dobry wynik dla kartridży atramentowych, a różnicę miedzy wydrukami można dostrzec tylko przy wnikliwym obserwowaniu. Dla zwykłego codziennego użytkowania drukarki nie ma ona żadnego znaczenia.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.