Internauci szturmują strony internetowe stacji radiowych

Internauci szturmują strony internetowe stacji radiowych12.04.2013 09:46
Źródło zdjęć: © SXC.hu

Strony internetowe rozgłośni radiowych w lutym 2013 roku odwiedziło ponad
23 proc. internatów

Dane dotyczące odwiedzania stron internetowych stacji radiowych zostały przygotowane na podstawie wyników najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za luty 201. roku. W analizie zostały wzięte pod uwagę następujące strony internetowe rozgłośni radiowych, Eska.pl, Polskieradio.pl, Tokfm.pl, Rmf.fm, Rmfon.pl, Rmf24.pl, Eskago.pl, Radiozet.pl, Rmfmaxx.pl, Tuba.pl, Open.fm, Eskarock.pl oraz Radiomaryja.pl.

Najpopularniejszą stroną internetową stacji radiowej w lutym 201. roku, była Eska.pl, którą odwiedziło 8,43 proc. internautów. Na drugim miejscu uplasowała się witryna polskieradio.pl (5,90 proc.) a na trzecim tokfm.pl (3,56 proc.). Tuż za nimi znalazły się Rmf.fm (3,25 proc.) i Rmfon.pl (3 proc.). Pozostałe strony internetowe stacji radiowych odwiedziło poniżej 2 proc. internautów.

Strony internetowe rozgłośni radiowych uwzględnione w analizie przez Gemius odwiedziło ponad 23 proc. internatów (23,0. proc.). Wśród nich więcej było kobiet (51,01 proc.) niż mężczyzn (48,99 proc.) i osób w wieku 15-24 lat (30,17 proc.) oraz w wieku 25-34 lat (30,34 proc.). Najczęściej legitymowali się oni wykształceniem średnim, pomaturalnym lub niepełnym wyższym (37,25 proc.) oraz tytułem licencjata lub wykształceniem wyższym (28,45 proc.). Na strony internetowe rozgłośni radiowych wchodzili najczęściej mieszkańcy wsi (31,60 proc.) i mieszkańcy miast powyżej 500 tys. (18,54 proc.).

Wśród mężczyzn największym zainteresowaniem cieszyły się strony Polskieradio.pl (53,9. proc.) i Tokfm.pl (64,26 proc.), kobiety częściej wybierały stronę eska.pl (57,83 proc.). Mieszkańcy wsi najczęściej odwiedzali strony Eska.pl i Polskieradio.pl (odpowiednio 30,42 proc., 26,92 proc.), z kolei mieszkańcy miast powyżej 500 tys. mieszkańców najchętniej odwiedzali stronę Tokfm.pl (33,46 proc.).
Osoby z wykształceniem średnim, pomaturalnym lub niepełnym wyższym (38,0. proc.) i wykształceniem gimnazjalnym lub niepełnym średnim (26,28 proc.) wybierały częściej stronę Eska.pl. Z kolei osoby z tytułem licencjata lub z wykształceniem wyższym, najchętniej odwiedzały stronę Tokfm.pl (54,78 proc.). O ile najliczniejszą grupę użytkowników stron Eska.pl oraz Polskieradio.pl tworzyły osoby mieszkające na wsi (odpowiednio 30,42 proc. oraz 26,92 proc.), to Tokfm.pl odwiedzali głównie ci pochodzący z miast powyżej 500 tys. mieszkańców (33,46 proc.).

Eska.pl cieszyła się największym zainteresowaniem osób w wieku 15-2. lat (40,85 proc.) natomiast strony Polskiego Radia i Radia Tokfm najczęściej odwiedzały osoby w wieku 24-35 lat (odpowiednio 30,05 proc. oraz 35,25 proc.).

Źródło: PAP, SW, WP.PL

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.